Adventskalendertråden 2022

Återkom gärna med vad de svarar, jag är nyfiken!
IMG_20220827_095849.jpg
 
Funderar på att köpa en lakritskalender till mina föräldrar i år igen. Förra året fick de Lakritsfabrikens lyxkalender med 4 lakrits i varje lucka, om jag inte minns fel. De älskade lakritsen, men sa att de hade en massa kvar efter den 24:e. :cautious: Två lakrits om dagen verkade vara för mycket och jag funderar på om deras basic kalender är mer lagom istället. Förutsatt att det är två i varje lucka då.

Ni som hade Lakritsfabriken förra året, var det en eller två bitar i luckorna?
 
Beställde en från haupt när det ändå var rea, sen hade jag en prosecco-kalender förra året, det var succé! Men i år ska jag bo borta på veckorna och den är lite för tung för att släpa på.. får fundera några månader till (ni är alldeles för tidigt ute! :laugh: )
Skulle gärna ha en vin- eller bubbelkalender men tycker att lite av poängen med kalender försvinner om man inte kan i alla fall smaka/testa produkten samma dag. Ska fundera igen, men lutar nog åt att jag nöjer mig med te och choklad.
 
Någon som har förslag på en kalender med mörkchoklad?

Och en tekalender med främst vitt, rött och grönt te (men inte örtte)?

Jag har för mig att tebutiken.se hade te kalender med enbart grönt te förra året men jag kan minnas fel, vet att de hade en med enbart svart.
 
Bevakar en kristall-kalender jag fick upp reklam om, tänkte till barnet (och lite för min egen del också :o). Tänkte söka efter Penstore-kalendern men glömde bort, ska genast göra det!

Edit. Den verkar inte heller ha släppts än.
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
66 600
Senast: Blyger
·
Tjatter Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi diskuterar vilka kalendrar vi är nöjda med, vilka vi är mindre nöjda med, vilka vi kommer att köpa...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 817
Senast: Habina
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
Svar
2
· Visningar
372
Senast: lingonben
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 548
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp