Bukefalos 28 år!

Adventskalendertråden 2022

Funderar på om jag måste "slå in" HP kalendern i papper, den verkar väldigt lättöppnad, nästan som att luckorna öppnar sig av sig själva...

(Det är nog tur att chokladkalendern är beställd men inte levereras förrän mycket senare.)
 
Men så släppte LH Cosmetics en kalender idag. Och en rabattkod för 20% rabatt. Jag gillar verkligen LH Cosmetics, och har inte så mycket från dem idag. Så den fick det bli! Min vardagslyx i decembermörkret.😍
Var det en personlig rabattkod, eller en kod som alla kan använda? hittar inte på google 😕
 
Sjukt sugen på LH Cosmetics kalender, men misstänker att den hinner ta slut innan black friday. Skulle verkligen behöva nåt sånt då jag enbart har en mascara, en eyeliner och ett läppstift i sminkväskan. Allt annat rensade jag ut för ett par år sen.

Men nu är iaf en kalender beställd. Det blev mr cake och blir det ingen fler (förutom min egengjorda) kan jag nog känna mig nöjd ändå. :)
 
Var det en personlig rabattkod, eller en kod som alla kan använda? hittar inte på google 😕

Den ska alla kunna använda, såvitt jag förstår. Koden skickades ut via mail (om en skrivit upp sig för deras mailutskick) och lades upp på deras Instagram stories (eller vad det heter). Skickar PM, vet inte om det räknas som reklam!
 
Japp jag är en tant. I grääs video om Caia så tyckte hon necessären var tantig. Jag tyckte den var jättefin. Stolt tant.

Och nu chocken- jag tyckte vissa produkter var bra. Dock inte alla vilket gör den lite dyr på 1800 kr.

Jag tyckte också att den var fin… Kanske dags att ge upp och bli tant ändå.
 
Nu har jag fått hem min YR kalender, den får stå kvar i lådan så packar jag upp den när det närmar sig december :) Känns kul och lyxigt även om det väl är en av de billigare inom sin genre men jag tror det blir roligt att öppna den. Fick med ett jättefint kit med bodylotion, handkräm och något mer jag inte minns. Gratis, i en gullig liten necessär :up:
 
Japp jag är en tant. I grääs video om Caia så tyckte hon necessären var tantig. Jag tyckte den var jättefin. Stolt tant.

Och nu chocken- jag tyckte vissa produkter var bra. Dock inte alla vilket gör den lite dyr på 1800 kr.

Jag tyckte också att innehållet var mycket bättre än förra året men den är ju inte värd 1800:- om man jämför vad man får i Lykos 24k för 2500:- så är ju skillnaden milsvid.
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
67 102
Senast: Blyger
·
Tjatter Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi diskuterar vilka kalendrar vi är nöjda med, vilka vi är mindre nöjda med, vilka vi kommer att köpa...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 959
Senast: Habina
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
52 53 54
Svar
1 068
· Visningar
27 339
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 628
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp