Adventskalendertråden 2022

Jag inser ju vem som kommer att bli mest ledsen om jag inte köper någon kalender innehållandes bodylotion/handkräm/läppbalsam i år. Inte jag, jag klarar mig.

Men min kollega..... Alltså.... Jag kan inte ha någon form av kroppsvård ifred på mitt kontor. Han är en riktig råtta som spårar upp allt jag har och är inte ett dugg blyg för att ta för sig ordentligt :cautious: När någon burk är slut (mestadels på grund av honom) och jag tar med något nytt är han snabbt framme. "-Åååhhh, en ny sort? Den måste ju provas!", och en vecka senare är den burken också slut :laugh:
Säger jag till honom får jag ett ledset ögonkast med orden: "-Men du vill väl inte låta mig gå här och vara torr? Jag kan ju inte åka på kundbesök med skrovliga läppar och händer!"

Hopplös människa! :laugh:
 
Nån i tråden postade om 20% på Coolstuffs adventskalendrar. Tack ska du ha! :bow: Jag kollade min mailbox och hittade mail från dem, så nu har jag köpt kidsens kalendrar också! De får vingummi- samt chokladkalender i år.
Jag hittade andra mail från Coolstuff i min inbox, men inget om adventskalender-rabatt :(
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
66 589
Senast: Blyger
·
Tjatter Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi diskuterar vilka kalendrar vi är nöjda med, vilka vi är mindre nöjda med, vilka vi kommer att köpa...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 817
Senast: Habina
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
Svar
2
· Visningar
372
Senast: lingonben
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 548
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp