Adventskalendertråden 2022

Äsch, nu blev jag sugen på Kicks sminkkalender också. Hur brukar det vara med dem, tar de slut fort eller törs jag vänta till Black friday? :nailbiting:
 
Äsch, nu blev jag sugen på Kicks sminkkalender också. Hur brukar det vara med dem, tar de slut fort eller törs jag vänta till Black friday? :nailbiting:
Jag tror hudvårdskalendern sålde slut fort förra året men den med smink fanns kvar längre. Men tror inte den reades ut.
Jag minns att det var rätt få kalendrar på rea... jag dammsög sidorna och vissa fanns Men jag tyckte det borde finnas fler.
 
Ursäkta inläggsfloden här, men jag ligger hemma sjuk och bingetittar på Margareta Grääs kalendervideos. Nu är jag väldigt sugen på Lykos kalender och egentligen flera till. Men har redan beställt Essence så en till får räcka. Tror jag...
 
Ursäkta inläggsfloden här, men jag ligger hemma sjuk och bingetittar på Margareta Grääs kalendervideos. Nu är jag väldigt sugen på Lykos kalender och egentligen flera till. Men har redan beställt Essence så en till får räcka. Tror jag...

Älskar när hon öppnade Kicks smink. Bara lite lagom trött. :rofl:
 
Tittat på Grääs igen och kan inte bestämma mig om jag ska köpa nån sminkkalender eller inte. :arghh:

Jag vill ju ha allt…
 
Har stillat lite shoppingsug genom att beställa cover all mix och dual fondation från Make Up Store, eftersom man ändå aldrig får sånt via kalendrar. Köpte även en pensel och en puff, så jag kan använda grejerna också. ;) Dock åker de in i min hemmagjorda kalender och så får jag snällt vänta till december innan jag kan börja sminka mig igen.

Klurar på om jag ska fylla de återstående sju luckorna med mer smink, eller om jag faktiskt ska slå till på en kalender. Men frågan är vad jag har mest nytta av; LH cosmetics eller Kicks. Har kollat på bägge videorna hos Grääs, men det är så himla svårt att bestämma sig. Å ena sidan behöver jag ett par grejer från
ögonfransböjare och pennvässare
å andra sidan behöver jag från
primer och setting spray
Eller är det överkurs när jag inte sminkat mig på ett par år?

Gaaah, det är så svårt att veta när jag mest känner för att gå totalt :banana: och köpa upp en hel sminkaffär för att jag har ett sånt uppdämt behov.
 
Någon som vet om Zalando ska ha någon smink och hudvårdskalender i år?
Jag köpte deras förra året och var supernöjd. Bra grejer och bra mix. Det mesta har kommit till användning.
 
Har stillat lite shoppingsug genom att beställa cover all mix och dual fondation från Make Up Store, eftersom man ändå aldrig får sånt via kalendrar. Köpte även en pensel och en puff, så jag kan använda grejerna också. ;) Dock åker de in i min hemmagjorda kalender och så får jag snällt vänta till december innan jag kan börja sminka mig igen.

Klurar på om jag ska fylla de återstående sju luckorna med mer smink, eller om jag faktiskt ska slå till på en kalender. Men frågan är vad jag har mest nytta av; LH cosmetics eller Kicks. Har kollat på bägge videorna hos Grääs, men det är så himla svårt att bestämma sig. Å ena sidan behöver jag ett par grejer från
ögonfransböjare och pennvässare
å andra sidan behöver jag från
primer och setting spray
Eller är det överkurs när jag inte sminkat mig på ett par år?

Gaaah, det är så svårt att veta när jag mest känner för att gå totalt :banana: och köpa upp en hel sminkaffär för att jag har ett sånt uppdämt behov.
Om det är de produkterna du behöver så hade jag valt Kicks men annars hade jag valt Lykos egna :D
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
67 073
Senast: Blyger
·
Tjatter Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi diskuterar vilka kalendrar vi är nöjda med, vilka vi är mindre nöjda med, vilka vi kommer att köpa...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 958
Senast: Habina
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
52 53 54
Svar
1 068
· Visningar
27 153
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 608
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp