Adventskalendertråden 2022

På tal om Lykos kalendrar. Jag är med i en grupp för smink och skönhet på Facebook (inte en köp/sälj), och den är helt full av inlägg om Lyko sen en timme tillbaka. Sidan kraschade tydligen i princip direkt och jääääävlar vad folk blir arga/frustrerade.. För min del känns det ganska skönt att deras kalendrar väckte noll begär hos mig i år, ärligt talat :angel::o .
 
Jag har ett problem…
Jag har spanat in Grääs öppningar och bestämt att Skincitys kalender är nåt för mig. Är även sugen på GlowID.
Problemet då, jag behöver ingen kalender! :( Jag har tvätt, toner, serum, ansiktskräm, peeling och masker för att klara mig långt in på 2023. Samma sak med duschkräm, duschskum, duscholja och hudkrämer.
Livet känns så tråkigt nu. :arghh:

Samma för mig. Tröstar mig med att GlowID ofta har grunna gwp (gåva på köpet) - har flera gånger fått flera favoriter i full size på köpet när jag handlat. Det kan också vara orsaken till överflödet i mitt skåp atm..host. Känner att jag behöver tömma hyllan innan påfyllning, har ändå sålt av en del som inte kommer att hinna användas/inte riktigt passar mig.

Rengöring kommer jag att behöva köpa igen i år. Men att köpa en stor adventskalender för att få en rengöring känns en liten smula overkill. :o:laugh:
 
Eh, okej, jag kan ha råkat köpa Lykos By Lyko-kalender. Eh. Två gånger om 😬 Deras kalendrar släpptes idag och hemsidan var svår att komma in på men plötsligt lyckades jag på något vis. Gjorde en beställning på By Lyko-kalendern (den billiga för 799:-), betalade och när sidan efter betalningsalternativen kraschade uppdaterade jag den - och då gick köpet igenom två gånger. Har fått två separata orderbekräftelser 😅 Hoppla!
Fördelen är väl att du kan häva ett av köpen om du vill och glädja någon stackare som blev utan 😂
 
På tal om Lykos kalendrar. Jag är med i en grupp för smink och skönhet på Facebook (inte en köp/sälj), och den är helt full av inlägg om Lyko sen en timme tillbaka. Sidan kraschade tydligen i princip direkt och jääääävlar vad folk blir arga/frustrerade.. För min del känns det ganska skönt att deras kalendrar väckte noll begär hos mig i år, ärligt talat :angel::o .
Jag kände så också, mest för 24K (som alla andra verkar hypa bortom alla gränser) men även för resterande. Deras billigaste kalender köpte jag för att den innehåller saker jag ändå använder hela tiden och priset var helt okej för så mycket. Mascaror, bodylotion, handkräm, läppglans/stift och liknande har ändå en strykande åtgång hos mig och jag är inte supernoga med vilket märke det kommer ifrån om det ändå bara ska användas till vardags.

Fördelen är väl att du kan häva ett av köpen om du vill och glädja någon stackare som blev utan 😂
Ja just nu står jag och väger mellan att ge bort den till en kompis eller bara skicka tillbaka 😅
 
Hämtade ut min Ferrero kalender idag,... den lever redan farligt där den står gömd i garderoben. Fast jag är såpass vimsig att jag säkert glömt den till nästa vecka... och hittar den i typ mars/april när jag ska byta ut vinter garderoben til vår kläderna 🤭
 
Jag kände så också, mest för 24K (som alla andra verkar hypa bortom alla gränser) men även för resterande. Deras billigaste kalender köpte jag för att den innehåller saker jag ändå använder hela tiden och priset var helt okej för så mycket. Mascaror, bodylotion, handkräm, läppglans/stift och liknande har ändå en strykande åtgång hos mig och jag är inte supernoga med vilket märke det kommer ifrån om det ändå bara ska användas till vardags.


Ja just nu står jag och väger mellan att ge bort den till en kompis eller bara skicka tillbaka 😅
Eller om du är intresserad av ett byte av en YR kalender 😂 (om de är i likvärdig prisklass 😄)
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
66 587
Senast: Blyger
·
Tjatter Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi diskuterar vilka kalendrar vi är nöjda med, vilka vi är mindre nöjda med, vilka vi kommer att köpa...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 816
Senast: Habina
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
Svar
2
· Visningar
372
Senast: lingonben
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 547
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp