Adventskalendertråden 2022

Av någon anledning fastnade jag alltid för barnsliga adventskalendrar (förra året var det smarties-figurer 😁) så när jag snubblade över denna.. Ja, det blev visst en chokladkalender också! Men nu är jag klar :D

Screenshot_2022-10-03-21-16-10-95_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 
Jag fick ett presentkort i födelsedagspresent och ska nog använda det till att köpa Tiptrees adventskalender tror jag. Tänker mig att jag kan unna mig rostade mackor med marmelad till frukost varje dag i december, i vanliga fall brukar jag försöka hålla mig till helgerna.

Har också hintat lite, hm, diskret till maken om att en Tobleronekalender VORE TREVLIGT ATT HA. :angel:
 
Och just det, till svärfar som är tokig i stark mat och fyller år i november har jag köpt en chilisås-kalender.

Ska också försöka pyssla ihop en egen kalender åt en av mina bästa vänner som är gravid och beräknad till 10 december. Hon ska ha baby shower den 12 november och jag tänkte att det kunde vara fint för henne att få en kalender med lite blandade "bra att ha första veckorna med bebis"-saker (återkommer med en tråd på Barn-forumet för råd gällande detta :D) och lite allmänna "skäm bort dig"-saker :)
 
Nu fick jag ett sms om att Lykos kalendrar har släppts. Jag hade kryssat i att jag ville ha ett mejl och det har inte kommit än... Men som tur är så vill jag inte ha någon...:D

Du får göra som så många andra - skriva en recension över hur besviken du är på Lyko och ge kalendern en stjärna. :laugh: Herrejisses vad folk blir upprörda av en adventskalender.O_o
 
Lyckades efter mycket om och men att klicka hem en av Skincitys kalendrar imorse! 😮‍💨 Så i år blir det denna samt Lakrids by Bülows kalender för den ätbara delen :D

Var lite sugen på antingen en av Kicks eller Lykos Me-Phoria, men jag har redan så mycket smink hemma så jag försöker vara ekonomisk (:angel:) och satsa på hudvård som jag vet att jag kommer använda 😅
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
66 585
Senast: Blyger
·
Tjatter Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi diskuterar vilka kalendrar vi är nöjda med, vilka vi är mindre nöjda med, vilka vi kommer att köpa...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 816
Senast: Habina
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
Svar
2
· Visningar
372
Senast: lingonben
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 546
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp