Adventskalendertråden 2022

Har du alltså köpt grejer själv att stoppa i? Var har du köpt lådorna? :) Jag gör en kalsongkalender till maken men är inte sugen på att slå in alla kalsonger själv i presentpapper. Nått sånt här vore perfekt! Om alla lådor är med förstås haha.
Jag sökte bara på " adventskalender kartong" och fick upp flera alternativ. Dessa var beställda från partytajm.
 
Idag har jag hämtat Lakritskalender, och så har jag insett att jag inte kan låta bli att även beställa en massa annat i samband med (varje) kalender. Så jag har även hämtat ett paket med chokladtryffel, kolor, och chokladdragerade nötter. :p
 
Inhandlade en Skincity men herregud vad galna folk är... det strulade ju till en början och deras Insta EXPLODERADE! :eek: Folk var galna och sjukt otrevliga.

Jag känner mest att det är i ärlighetens namn en onödig lyxpryl och meanwhile in Ukraine... perspektiv folk, PERSPEKTIV!
Såg det också, helt hysteriskt!
Jag var först lite lättad att den verkade vara slut direkt, då hade jag inte kunnat klicka hem en. Haha! 🤣
 
Men alltså jag kan inte med ord beskriva hur chockad jag blir av att läsa att det sitter folk i Sverige och suktar efter Cadbury! Hallååå, ni har ju Marabou! Som dessutom faktiskt smakar lite choklad, medan Cadbury bara smakar socker :yuck: Galaxy slinker ner, men Cadbury undviker jag så mycket jag bara kan!
 
Men alltså jag kan inte med ord beskriva hur chockad jag blir av att läsa att det sitter folk i Sverige och suktar efter Cadbury! Hallååå, ni har ju Marabou! Som dessutom faktiskt smakar lite choklad, medan Cadbury bara smakar socker :yuck: Galaxy slinker ner, men Cadbury undviker jag så mycket jag bara kan!
Näe, det var det värsta jag har hört! :mad:



Om den nu är så äcklig kan du väl skicka hit några kakor :angel:
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
67 068
Senast: Blyger
·
Tjatter Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi diskuterar vilka kalendrar vi är nöjda med, vilka vi är mindre nöjda med, vilka vi kommer att köpa...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 958
Senast: Habina
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
52 53 54
Svar
1 062
· Visningar
26 741
Senast: Asko
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 604
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp