Adventskalendertråden 2022

Mr cakes kalender blir ju perfekt att spara till andra år! Titta så fina lådor!🤩
FB_IMG_1664613705912.jpg
 
Åhhhh, jag hittade den ultimata kalendern för mig! Häxornas Yulekalender från häxans trädgård blev det och jag hade tur som såg ett inlägg om den på fb, för den har sålt slut snabbt tidigare. Hon gjorde så gentilt reklam för att klarnabetalning sker en månad efter den skickats i v 46 och det räddade min för tillfället lite tunna plånbok (eller kan en säga att det är bra för plånboken med en utgift på 1300kr bara för att den är sedan, det kan en va? :D ). Lite mys, lite ceremoni, lite örter. Perfekt.

Edit: och ja, jag bara stövlade in på sidan 29 utan att ha läst något. :o Ska se om jag hinner ikapp er nu.
 
Jag har ett problem…
Jag har spanat in Grääs öppningar och bestämt att Skincitys kalender är nåt för mig. Är även sugen på GlowID.
Problemet då, jag behöver ingen kalender! :( Jag har tvätt, toner, serum, ansiktskräm, peeling och masker för att klara mig långt in på 2023. Samma sak med duschkräm, duschskum, duscholja och hudkrämer.
Livet känns så tråkigt nu. :arghh:
 
Ja, det gör de. Har sett flera gånger här (Tyskland) och hittade på hemsidan nu när jag kollade.
Hmm, hittar inte den på norska sidan. Var i ett varuhus igår, där fanns det en del juligt ätbart men hittade ingen kalendrar. Hoppas den kommer hit med så småningom 🤞🤞
 
Fick tips om att LH Cosmetics kalender fanns att köpa igen. Så jag kunde inte motstå. Tror det får räcka med kalendrar för mig nu, såvida inget intressant finns kvar på black friday eller om tex Cliniques kalender säljs för halva priset efter 1 december, då köper jag en för att fylla på mitt förråd.

Sjukt nöjd med mina köp, men det betyder att det är dags att börja sminka sig igen. :o
 
Är det ngn av er kalenderexperter som kan säga vilken lakritskalender man borde satsa på? Lakritsfabrikens?
 
Började slå in kalendern till mormor men det saknades två lådor så har mailat företaget jag köpte dem av så får vi se...
Visa bifogad fil 101937
Har du alltså köpt grejer själv att stoppa i? Var har du köpt lådorna? :) Jag gör en kalsongkalender till maken men är inte sugen på att slå in alla kalsonger själv i presentpapper. Nått sånt här vore perfekt! Om alla lådor är med förstås haha.
 
Eh, okej, jag kan ha råkat köpa Lykos By Lyko-kalender. Eh. Två gånger om 😬 Deras kalendrar släpptes idag och hemsidan var svår att komma in på men plötsligt lyckades jag på något vis. Gjorde en beställning på By Lyko-kalendern (den billiga för 799:-), betalade och när sidan efter betalningsalternativen kraschade uppdaterade jag den - och då gick köpet igenom två gånger. Har fått två separata orderbekräftelser 😅 Hoppla!
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
65 797
Senast: Blyger
·
Tjatter Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi diskuterar vilka kalendrar vi är nöjda med, vilka vi är mindre nöjda med, vilka vi kommer att köpa...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 716
Senast: Habina
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
Svar
2
· Visningar
288
Senast: lingonben
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 486
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp