Bukefalos 28 år!

Adventskalendertråden 2022

Igen? Då har de lagt upp den på nytt, den var borta ett tag 😅
Japp… så fritt fram att köpa. 😜
0297C439-BD2A-4CC9-BD4B-A36053718F44.png
 
Badankor kräver inte badkar men gärna att få bada åtminstone nån gång om året, typ till jul😇 Hink funkar utmärkt... Eller valfri stabilare typ ikeapåse😎

Mvh funderar fortfarande hahah
Det skulle ju funka till fotbad iofs... När det händer (typ tre gånger om året) så tar jag en lagom stor plastback från förrådet som jag annars har städgrejer i. Så 24 ankor skulle helt klart göra det lite mer fancy 😁
Haha det skulle vara kul att köpa en barnpool att ha på balkongen till dom också, tror dock att grannen snett ovanför skulle undra hur jag mår då 😅

Men hästen hade tyckt det varit skitkul med såna i vattnet i hagen! (i typ en kvart innan alla hade blivit mördade...)
 
Åh, vad besviken jag är över att vinkalendern är 7x2 rött vin och 1x2 vitt vin och resten mousserande...
När de redan har en kalender med mousserande kunde väl vinkalendern ha en jämnare rött/vitt-fördelning och bara 1 eller 2 mousserande? :(

Nån på Vinoteket måste ju läst detta?
Vinkalender

Och har givetvis redan klickat hem den. :laugh::love::d

Kalendrar för 2000 var ju nytt rekord för min del, så blir nog ingen strumpkalender ändå... förmodligen. :angel:
 
Nån på Vinoteket måste ju läst detta?
Vinkalender

Och har givetvis redan klickat hem den. :laugh::love::d

Kalendrar för 2000 var ju nytt rekord för min del, så blir nog ingen strumpkalender ändå... förmodligen. :angel:
Den har jag också klickat hem! :)
Det blev ett köp här också! Hade den förra året och var nöjd.

Kan man beställa hem en sådan lagom till att man förmodligen är höggravid runt jul? 🤔

Frågar åt en vän! :angel:

Ser riktigt trevlig ut! :love:
 
Men sluta! :arghh: Jag som inte ens dricker blev sugen ju. Tänk om jag hittar ett vin jag tycker är gott? :d (som om jag har behov av vin i mitt liv liksom). Suck på mig!
Tänker flaskorna är så små att det kanske inte ens räknas som att dricka? :idea::laugh:
Vågar inte gå så långt som att påstå att det nog gäller för @nejlica också, MEN, förr eller senare får man ju dricka igen och den som spar han har? :D
 
Vi kan beställa en varsin och sen bara ställa flaskorna på en hylla för beundran? :idea: :rofl:

Frestande. Men jag är ju nyfiken på att smaka också. Såg att man kunde spara vinet, så kanske ska jag köra en flaska/lördag (vet dock redan hur bra det går, har en honungsrom jag köpte feb 2020 som fortfarande är halvfull för att jag aldrig kommer ihåg att dricka).
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
67 557
Senast: Blyger
·
Tjatter Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi diskuterar vilka kalendrar vi är nöjda med, vilka vi är mindre nöjda med, vilka vi kommer att köpa...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 979
Senast: Habina
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
52 53 54
Svar
1 068
· Visningar
27 985
Senast: EmmaBovary
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 668
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Livförsäkring
  • Gräs i näshålan?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp