Bukefalos 28 år!

Adventskalendertråden 2022

Första gången jag gick in på hemsidan så kunde man se kalendern men inte klicka på den men nu har Baresso tagit bort den från hemsidan och den går inte att söka fram. 🤣🤣🤣
Och helt tyst också, inget officiellt uttalande alls från Baresso. Så. Jävla. Pinsamt.

Förra året hade NordicFeel fått med tre luckor som var för gamla i en av sina kalendrar. Eller ja, många som hade köpt kalendern hade fått tre produkter som var utgångna.
Jag råkade dubbelklicka på köp på den också och fick hem två stycken kalendrar. I båda mina var det bara två produkter som var utgångna och av dem två var det en puderprodukt som hade gått ut bara några veckor tidigare så den använde jag ändå 😅


NordicFeel återbetalade hela kostnaden till alla som hade köpt kalendern när felet upptäcktes.
Det kan ha varit mitt livs bästa kalenderköp 😂
 
Och helt tyst också, inget officiellt uttalande alls från Baresso. Så. Jävla. Pinsamt.

Förra året hade NordicFeel fått med tre luckor som var för gamla i en av sina kalendrar. Eller ja, många som hade köpt kalendern hade fått tre produkter som var utgångna.
Jag råkade dubbelklicka på köp på den också och fick hem två stycken kalendrar. I båda mina var det bara två produkter som var utgångna och av dem två var det en puderprodukt som hade gått ut bara några veckor tidigare så den använde jag ändå 😅


NordicFeel återbetalade hela kostnaden till alla som hade köpt kalendern när felet upptäcktes.
Det kan ha varit mitt livs bästa kalenderköp 😂
....och sen var hon torsk på kalendrar 😬
 
Hatar att jag är så kinkig! Hittar ju som vanligt ingen jag vill ha.. 😩

En kalender med bara hårvård i små förpackningar hade varit perfekt. Eller en ida warg-kalender. 😁

Såg att det finns en med s-märken men då är det en hel jäkla påse i varje lucka! Det vet jag inte om jag har förtjänat. 😂
 
Hatar att jag är så kinkig! Hittar ju som vanligt ingen jag vill ha.. 😩

En kalender med bara hårvård i små förpackningar hade varit perfekt. Eller en ida warg-kalender. 😁

Såg att det finns en med s-märken men då är det en hel jäkla påse i varje lucka! Det vet jag inte om jag har förtjänat. 😂

Jag är också sugen på den med S-märken. Var så många roliga smaker.
 
Om det bara hade varit några av varje i varje lucka så hade jag köpt den direkt. Nu njaa.. 😅

Äsch, jag tänker att man måste inte äta upp allt direkt. ;) Men jag är lite sugen på att köpa den och äta i januari typ. Känns som att det blir så himla mycket med mr cake och min egengjorda med praliner (som jag inte gjort i ordning än pga kort hållbarhet).
 
Jag är lite sugen på Indy beautys, kollade de tre första i spoilern på deras sida och den verkade inte så tokig. Har dock inte använt nåt därifrån nån gång, så vet ju egentligen inte om det är bra saker haha. Men 999 kr är rätt mycket, även om innehållet är värt mkt mer.

Kollar Grääs film om baresso nu i brist på annan middagsunderhållning, ska dock inte kolla Indy beautys för jag vill inte veta mer ifall jag råkar köpa den.

Den med S märken verkar också mkt trevlig 😋🤤
Och har inte ens ett badkar men skulle ändå kunna tänka mig den med badankor 😅
 
Men såå dålig tycker jag inte att Baressos var ändå? Iofs lite konstigt med hotellgrejen och nån tråkig tygväska. Annars innehåll som jag tyckte såg kul ut, kändes också ganska genomtänkt med två olika nyanser på vissa saker. Sen såklart inte kul med dammiga/öppnade saker och för små påsar så att man ser innehållet och att det bara låg i en tråkig kartong. Men själva innehållet, bortsett från eventuella utgångsdatum hade jag varit nöjd med, fler saker jag skulle använda än från Lykos förra året. Men för 1295 var det för många små förpackningar dock, hade väl tyckt att den borde varit i ungefär samma prisklass som Lykos billigaste, dvs 600-800. Men mkt dåligt med grön Bus och öppnade hårsprayer, såg på Grääs Instagram att hon blivit kontaktad av företaget. Blir spännande att se hur det slutar.
 
Men såå dålig tycker jag inte att Baressos var ändå? Iofs lite konstigt med hotellgrejen och nån tråkig tygväska. Annars innehåll som jag tyckte såg kul ut, kändes också ganska genomtänkt med två olika nyanser på vissa saker. Sen såklart inte kul med dammiga/öppnade saker och för små påsar så att man ser innehållet och att det bara låg i en tråkig kartong. Men själva innehållet, bortsett från eventuella utgångsdatum hade jag varit nöjd med, fler saker jag skulle använda än från Lykos förra året. Men för 1295 var det för många små förpackningar dock, hade väl tyckt att den borde varit i ungefär samma prisklass som Lykos billigaste, dvs 600-800. Men mkt dåligt med grön Bus och öppnade hårsprayer, såg på Grääs Instagram att hon blivit kontaktad av företaget. Blir spännande att se hur det slutar.
Nej hade det inte varit gamla och använda produkter så hade den kanske varit okej med några undantag
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
67 074
Senast: Blyger
·
Tjatter Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi diskuterar vilka kalendrar vi är nöjda med, vilka vi är mindre nöjda med, vilka vi kommer att köpa...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 958
Senast: Habina
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
52 53 54
Svar
1 068
· Visningar
27 206
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 611
Senast: hastflicka
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp