Bukefalos 28 år!

Adventskalendertråden 2023

Jag hade Cliniques kalender förra året. Jag gillade den! Bra produkter i bra storlekar.

Finns det nån annan hudvårdskalender som är i samma nivå? Prismässigt och storleken på produkterna? Jag kollade in Lumenes på Margareta Grääs YT men det var lite för många pyttesmå förpackningar för min smak. Annars hade Lumene varit intressant.

Jag är intresserad av hudvård, inte smink. Men om det är nån enstaka produkt smink är det ok. Läppglans och läppbalsam i neutrala och naturliga färger används flitigt dock.
 
Köpt årets första (och kanske billigaste 😂) kalender, åt hunden. 29 kr var det värt 😂 (bäst före är om ett år, så då gör det inget att det är förra årets).
IMG_20230810_105331.jpg
 
Biancas vad den nu heter. Fick ju mycket kritik för att innehållet var för dåligt.
Den kritiken berodde ju i första hand på att några var missnöjda på att innehållet var i mindre format. Vilket är rätt vanligt i kalendrar. Det säger sig ju själv att allt inte kan vara i originalstorlek. Då skulle en kalender bli ohyggligt dyr.
Snittpriset visade sig vara mycket fördelaktigt om jag minns rätt.
 
Jag hade Cliniques kalender förra året. Jag gillade den! Bra produkter i bra storlekar.
Jag hade lumenes för två år sedan och var rätt missnöjd. Hade hudotekets förra året och var toppen nöjd. Fick prova många saker jag inte köpt själv och det var generösa storlekar på mycket. Några hårvårdsprodukter men de var också bra. Tror jag kommer köra samma i år
 
Den kritiken berodde ju i första hand på att några var missnöjda på att innehållet var i mindre format. Vilket är rätt vanligt i kalendrar. Det säger sig ju själv att allt inte kan vara i originalstorlek. Då skulle en kalender bli ohyggligt dyr.
Snittpriset visade sig vara mycket fördelaktigt om jag minns rätt.
Om jag minns rätt fick hon be om ursäkt
 
Jag hade lumenes för två år sedan och var rätt missnöjd. Hade hudotekets förra året och var toppen nöjd. Fick prova många saker jag inte köpt själv och det var generösa storlekar på mycket. Några hårvårdsprodukter men de var också bra. Tror jag kommer köra samma i år

Tack för tipset! Ska kolla upp den :)
 
Jag funderar fortfarande på vilken jag vill ha! Förra året hade jag Clinique. En i princip renodlad hudvårdskalender. Jag har använt produkterna och tycker om dem! Fått några nya favoriter. Hade varit roligt att fylla på lagret och kanske få nån ny favorit. Men så blir jag sugen på att testa nåt nytt. Men Clinique hade så många av så bra storlekar så när jag kollar på vad andra hade förra blir jag besviken att det är så många minisar!
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
34 502
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 790
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp