Adventskalendertråden 2026!

Bukefalos 30 år!

Behöver inte heller Horsebrands sista lucka så blir nog pass.. Hade gärna köpt om det fanns mindre storlekar, min ponny skulle vilja ha :)

Jag känner mig jätteglad över att den här tråden har fått mig att inse att jag vill ha en ny adventskalenderbok med 24 julnoveller/-dikter :poch en tekalender att dricka till läsningen! Det kommer bli pukka dels för priset men också eftersom jag inte dricker svart/grönt te utan mest örtteer. Synd att de verkar fortsätta med 12 smaker x2, bara. De har ju sortiment till att ge 24 smaker!

Boken hoppas jag hoppar in som ljudbok i min app innan jul, men jag kommer nog också skaffa den fysiska för högläsning med mamma när hon är här, det är så mysigt!

Jag är dum, dum, dum. :banghead:

Tänkte jag skulle ”kika lite” på coolstuff. Ni vet, bara skratta lite åt allt jag inte vill ha.

Men nu vill jag ha en tomtekalender. :arghh: Jag menar, kolla bara!

1787568259520.webp

Eftersom jag fick en moccamaster när jag fyllde år senast och nu alltså äntligen har en bryggare så skulle jag vilja ha en kaffekalender. Gärna minst två koppar per lucka och 24 olika sorter. Är det bara Kahls som gäller eller finns det andra/bättre? :)

Liknande trådar

• Secret Easterbunny 2026
  • Öppningstråden för adventskalendrar 2023!

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka