Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Johannas hade jag inte hört talas om, så jag råkade liksom beställa kalender därifrånAlltså jag var 500 meter från Johannas choklad i somras hade det uppskriven på listan. Typ när vi hade åkt 30 minuter kom jag på vad jag hade glömt. Får bli en johanna kalender iår...
För mig blir det ingen Horsebrands i år, sista luckan har jag inget som helst behov av (tyvärr).Horsebrands är släppt nu, sista luckan är fiiiin![]()
Horsebrands är släppt nu, sista luckan är fiiiin![]()
Stig kommer vara såååå fin i det! Iofs är han fin i allt, men ändåJag kikade pga nyfiken - den var ju jättefin!![]()
Horsebrands är släppt nu, sista luckan är fiiiin![]()
Jag vill ha någon med ädelstenar, men den som verkar bäst har vi ju redan haft
(National Geographic)
Vet du vilken färg det är?Horsebrands är släppt nu, sista luckan är fiiiin![]()
Blått, det finns bild och mått om man bläddrar åt höger.Vet du vilken färg det är?
Lyckades inte hitta någon bild.
Tack!Blått, det finns bild och mått om man bläddrar åt höger.
Vad kul, länge sen jag var i Uppsala men det är en väldigt trevlig butikUppsala English bookshop hade en kalender med fyra böcker förra året, om jag inte minns helt fel. Kanske blir en sån!
Ja, det är ju det jag tänker ocksåJag hade ju en förra eller förrförra året, något billigt Kina-skit. Jag rekommenderar inte något sådant. Jag köpte den mest på skämt, jag var rätt säker på att det skulle vara katastrof!![]()