Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kollar vad tidigare år haft i sina kalendrar så man får ett hum om det är värt att köpaKollar ni innehållet i kalendern innan ni köper?
Jag vill absolut inte veta innan (men vill gärna ha kul grejjer, så det blir ju lite svårt).
Tror det blir någon med doft/skönhets-prylar. Småpryttlar/tester och sånt går bra för mig (den får inte vara överdrivet dyr heller). Har haft Yves Rocher flera år, men känner att de blir lite samma saker om och om igen.. Hade Essnce stora parfymkalender ifjol och den var ju kul, men vill nog ha något helt nytt iår.
Funderar på tex Rituals (aldrig haft). Och kanske någon kalenderbok med 24 julberättelser. Följer denna tråd med intresse för fler tips.
Jag förbeställde AD70 adventskalender idag![]()
Har du haft den förut? Jag vill inte ha sprit eller mandelmassa, men det stod väldigt lite om innehållet på hemsidan.
Vilken är den nya hästkalendern?Jag har funderat lite. Jag hittade ju den nya häst kalendern men man vet 4 saker som är med och jag misstänker vad det är i 2 luckor och jag känner nja inför dessa saker. Så jag kommer inte köpa den.
Och horsebrands har jag inget behov för sista luckan så dumt att köpa den när jag vet att jag inte kommer använda "stora" saken.
Så jag väntar och ser vad hööks hittar på detta året och om deras är sådär så struntar jag i häst kalender detta året.
Då kan jag köpa saker för samma summa som kalendern skulle kostat men saker som jag verkligen vill ha =)
https://etalon-vert.com/collections/equestrian-adventskalenderVilken är den nya hästkalendern?
Jag överväger starkt prenumeration hos Forelock and fringe istället, jag gillar lådor![]()
Jag har funderat lite. Jag hittade ju den nya häst kalendern men man vet 4 saker som är med och jag misstänker vad det är i 2 luckor och jag känner nja inför dessa saker. Så jag kommer inte köpa den.
Och horsebrands har jag inget behov för sista luckan så dumt att köpa den när jag vet att jag inte kommer använda "stora" saken.
Så jag väntar och ser vad hööks hittar på detta året och om deras är sådär så struntar jag i häst kalender detta året.
Då kan jag köpa saker för samma summa som kalendern skulle kostat men saker som jag verkligen vill ha =)
Det är förmodligen enkla och billiga utfyllnadsgrejer som företagen tycker gör sig bra i en kalender, och det gör det ju om man inte redan fått typ likadana saker flera år i rad nuOm jag har kollat på tyska öppningsvideos från Etalon Vert från 2025? Ajjemän
Jag har också hittat innehållet i Forelock and fringe (inget för mig) och funderar på om ALLA kalendrar innehåller hovkrats/sockar/grimskaft/keps och ifall jag bara ska låta bli i år![]()
Jag svarar mig själv. Trixie har kanin/marsvins-kalender. Tror att det kan bli lite gruff om det bara är en bit så då måste jag ju köpa två...Att jag har missat denna tråden! Katastrof!
Jag vill ha Pärlans om de är utan chokladöverdrag. Det vet jag. Kanske någon lakrits med men jag vet inte riktigt.
Någon som vet om det finns någon kanin-vänlig julkalender? Måste jag bygga en själv?
Jag veeetDet är förmodligen enkla och billiga utfyllnadsgrejer som företagen tycker gör sig bra i en kalender, och det gör det ju om man inte redan fått typ likadana saker flera år i rad nu.
För mig lutar det helt klart åt att skippa hästkalender i år, sliter inte ut mina hovkratsar fort nog![]()
Jag har sett flera kalendrar för smådjur på Zooplus tidigare år, de brukar ha störst utbudAtt jag har missat denna tråden! Katastrof!
Jag vill ha Pärlans om de är utan chokladöverdrag. Det vet jag. Kanske någon lakrits med men jag vet inte riktigt.
Någon som vet om det finns någon kanin-vänlig julkalender? Måste jag bygga en själv?