Adventskalendertråden 2026!

Bukefalos 30 år!

Känns väl som en rimlig storlek på paket med beställda kalendrar? :rofl:

IMG_3003.webp

Jag blev väldigt opepp på coolstuff kalendrar i år. Allt känns så vansinnigt dyrt mtp hur lite godis man egentligen får…

Så det blev bara tomtekalendern. 18,5 kr/tomte kändes alldeles lagom. Tack för rabattkoden!

Ps. Jag ska iväg till en stooor hästaffär som har massor med roliga grejer på måndag. Så det kanske försvinner pengar där istället. ;)

Nä min Iconic blev annullerad gör inte så mkt för min del jag fick presentaskarna till killarna och nu kan jag med gott samvete istället köpa Hickaps kalender som såg jättebra ut när jag smygkikade på den!

Förra året köpte jag fotokalender (vår katt såklart) med chokladbit bakom varje lucka, till barnen.
Samt en annan fotokalender utan choklad där själva bilden satt bakom luckorna.

Det var väldigt uppskattat. Tänkte som tips till er som vill ha mer personlig kalender, fint att även kunna spara bilden.

Glossgods lägger upp swatches (en får inte se något av själva produkten, alls) på Instagram och jag blir ju inte lite sugen på deras adventskalender. Den kostar dock ett par tusenlappar och det tänker jag lägga på SIHS :angel::cautious: . Men om nån vill ha en riktigt fin sminkkalender så tror jag verkligen på den!

Glossgods lägger upp swatches (en får inte se något av själva produkten, alls) på Instagram och jag blir ju inte lite sugen på deras adventskalender. Den kostar dock ett par tusenlappar och det tänker jag lägga på SIHS :angel::cautious: . Men om nån vill ha en riktigt fin sminkkalender så tror jag verkligen på den!

Jag har fortfarande inte använt nåt från min kalender från 2024 (tror jag, kan vara 2023) men jag tycker ändå den är så himla fin. Lusten att sminka sig är dock noll numera, men grejerna får vara kvar.

Jag hittar ingen kalender på coolstuff som riktigt lockar mig förutom den snordyra kalendern med kryddor men 100:- burken efter att rabatten är avdragen är rätt saftigt.

Liknande trådar

• Secret Easterbunny 2026
  • Öppningstråden för adventskalendrar 2023!

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka