Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har precis tagit paus i arbetet för att vara redo!Idag kl 10 släpps Kicks kalendrar om ngn var sugen!
Nix inte ens nära kom in på sidan men det fanns inga kalenderar att beställa från kicks sortimentDet går ju sådär att komma in på sidan. Nån som lyckats?
Fick en The Iconic men ville ju eg ha So luxe men den var typ såld innan de öppnade tror jag? Köpte två presentaskar till pojkarna i julklapp också den är eg ngn form av kalender för män med fem luckor men sjukt prisvärd de får den som julklapp.Köpt den nu! Kicks "The Iconic"
Jag har också köpt en romkalender från Vinoteket, ska delas med min PV.
Men då! Jag fick precis avisering i PostNordappen om den.Nä min Iconic blev annullerad gör inte så mkt för min del jag fick presentaskarna till killarna och nu kan jag med gott samvete istället köpa Hickaps kalender som såg jättebra ut när jag smygkikade på den!
Glossgods lägger upp swatches (en får inte se något av själva produkten, alls) på Instagram och jag blir ju inte lite sugen på deras adventskalender. Den kostar dock ett par tusenlappar och det tänker jag lägga på SIHS. Men om nån vill ha en riktigt fin sminkkalender så tror jag verkligen på den!