Adventskalendertråden 2026!

Bukefalos 30 år!

Återigen "lurade" den här tråden mig till att köpa en adventskalender... :meh:;)
Men jag har uppskattat de escape game-kalendrar jag har haft från Inlåst och köpte nu den tredje och sista varianten. Trodde jag. De har tydligen gjort en ny, så nu måste jag ju beställa en nästa år igen! :laugh:
En tekalender kommer det nog att bli också när det närmar sig. 😊

Blir så sugen på att köpa en tekalender. Finns det någon med bara svart te? Framförallt vill jag inte ha rött te eller nåt med lakritsrot i.
Kollade Kränkus men det framgår inte av produktbeskrivningen vilka sorters teer som ingår.

Blir så sugen på att köpa en tekalender. Finns det någon med bara svart te? Framförallt vill jag inte ha rött te eller nåt med lakritsrot i.
Kollade Kränkus men det framgår inte av produktbeskrivningen vilka sorters teer som ingår.

Kränkus består av deras egna blandningar och de har ju nästan bara svarta teer och sen ett rooibos och ett grönt.

Tebutiken.se har kalender med bara svarta teer.

Blir nu också sugen på en tekalender men måste i så fall bestämma om det blir en med svart eller grönt. Vill inte ha en blandad då jag inte gillar roibos eller örtteer.

13986.webp

Hämtade årets kalendrar här. Müsli och grötkalender till mig, ölkorv till sambon och leksaker till Jarre.

Kommer garanterat köpa minst en till då vill ha minst en godis 🙈😁

Min pukka-kalender har legat hos ombud sedan i torsdags och idag kom den hem hit, hurra!

Den luktar gott. :d

Jag öppnar den inte för om den är som tidigare så syns påsarna (dvs vilken smak som är vilken dag) direkt. Tydligen kan man scanna qr-koden inuti för ”recipes, wellbeing ideas and further surprises”. :laugh:

Redo för advent. :angel:

(Tipsar om att eftersom apotea har alternativ med gratis frakt så blir det billigare än att använda rabattkoden på coolstuff.)

IMG_9019.webp

Liknande trådar

• Secret Easterbunny 2026
  • Öppningstråden för adventskalendrar 2023!

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka