Ägarbyte och hästpass på ridtravare

Hur fixar man det?? Är det bara att ring in till STC och begära det, eller ska man fylla i papper..
Och det kan inte nästa hästägare häva eller?
 
Permanent startförbud kan Aldrig återkallas - inte av ev. ny hästägare heller. Ring till STC så skickar de papper till dig, det är inte mycket som ska fyllas i.
 
BRA!!
Bet ska jag fixa... Min pålle har gjort sitt på travbanan..Vantrivdes med det livet p.g.a. misshandlande f.d ägare..-¨skitgubbe-¨ :devil:
Tack så mycket för hjälpen! :bow: :bow: :bow:
 
Varåsgod, så lite så :).
Blev mycket förvånad när jag fick reda på det själv, STC frågade om jag ville ha det så när jag ringde dem om passet - tackade Såklart ja.

min trivdes inte heller på banan, blev stressad som f*n, så han ska inte tillbaka till det livet mer :)
 

Liknande trådar

Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 281
Senast: Miiikaela_
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 158
Senast: Bee
·
L
  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 269
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 446
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp