Bukefalos 28 år!

Ägget fastnar?

O

Orrie

Jag e så okunnig på allt detta, men kör på för fullt eller ja, blir det så blir det en liten här hemma, men nu har jag en undran!

När man har sex o ägget blir befruktat, när och hur långtid efter sen fäster ägget?? Känner man det då??:confused:

en som missade mkt på sexualundervisningen i skolan för x antal år sedan!!:confused:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Ägget fastnar?

Det är olika, vanligast är runt 7 dgr efter att man haft sex/ägglossning. Men allt mellan 4-10 dgr förekommer.

Man kan känna ett litet stick då det fäster & även få en nid blödning. Jag fick sistnämnda då jag var gravid första gången. Denna gången märkte jag inte av det alls.
 
Sv: Ägget fastnar?

o just det nu ska jag bara fatta när jag har ägglossning osså....borde vara nu snart.....hade mens den 23 maj till 26 maj så snart borde det vara dags......jag brukar känna tydligt i ljumsken när jag har ägglossningen, men fråga e om det är när det är över eller under tiden eller på G...jaja, svårt iom sambon jobbar borta o bara e hemma tors kväll- till tidig måndag morron....:grin:
 
Sv: Ägget fastnar?

ja, man får ju verkligen hoppas att jag har ägglossning just när han e hemma....men om jag har räknat rätt så ska jag ha ÄL tors/fredag då ska den börja.....:banana: mm blir en skoj helg :rofl:
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag känner och tänker allt som man inte får känna eller tänka. Eller inte ska iallafall. Tillexempel så vill jag så jävla gärna kunna ha...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 392
Senast: Luff
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 753
Senast: Lhas
·
Övr. Barn Anonymt nick Har ett barn på 13 år som har Social Fobi. Det har kommit smygande och kom starkt för ca 1 år sedan. Orsaken är inte...
2
Svar
28
· Visningar
3 636
Senast: Bapelsin
·
L
  • Artikel
Dagbok Som nog endel vet så är jag in lagd på bup igen men jag har dag permisson så jag är på hvb på dagarna och jag ska kanske till skolan...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 792
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Köpa ponny med pålagringar SI-led?
  • WE-tråden

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp