the_connemara

Trådstartare
Lat som jag är så frågar jag er och hoppas ni har bättre koll på TR-ändringarna.. Går inga HÄST DEBUTANT på LOKALlicens nästa år? Måste man lösa reg?

*integlad*
 
det finns en o annan deb på lokal, men dom flesta har lätt också och då är dom lokala. Lös en licens så kan du ju rida fler hopp och dressyrtävl också
 
Har fått reda på att man måste ha regional för alla häst debutant (eller 90-klass som det ju ska heta;)). hopp o dressyr är jag inte intresserad av, ville bara rida ngn fälttävlan m mammas häst o se om vi kommer runt (mamma påstår att hon vägrar pga henne;))
 

Liknande trådar

Utrustning Håller på och provar ut ny hoppsadel till min häst och hon trivdes superbra i en Prestige Roma Jump. Vi fick den ändrad till rätt...
Svar
12
· Visningar
881
Övr. Hund Skäll kan ni ta för er själva. Jag har en stövare sen ett par år. Hon skadade sig i ett framben och jakthundskarriären var över. Då fick...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 028
Senast: Sonic76
·
Juridik & Ekonomi Jag har ett vanligt banklån och en nära nog fullt utnytttjad kontokredit på banken, där båda har rätt pissig ränta, för att tala...
Svar
3
· Visningar
567
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Hej, ridlärare (27 år) här. Hoppas att detta är okej att fråga här, annars får ni säga till, vet inte vilket annat forum man kan vända...
Svar
2
· Visningar
724
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp