Nu outar jag men det får vara så.

Min malle, som inte gillar folk, ALLS, lamnade tomten nar nagon hade oppnat en grind fran utsidan och lamnat den oppen. Jag misstanker att han foljde ett spar efter en loptik for han var langt borta pa mindre an en halvtimma. Tursamt nog kommer han alltid pa inkallning, om han kan hora. Han kom efter nastan 4 minuter sa han var langt borta och sprang over mer an en vag.

Jag har bestamt mig for att det ju faktiskt KAN handa igen och tanker lagga in en visselpipa som inkallnings signal ocksa. Vad ska jag valja? Jag vill ha en som han kan hora valdigt langt borta ... Tips?
Denna är tränad med visselpipa men hon stannar inte under fullt drev..
Sen hade hon nog rätt kul tills benet gjorde ont.
Hon ville inte bli fångad av de som hittade henne men de lockade in henne i bilen med skinka.
Så tacksam för det samtalet.. vi har din hund här…
 
Jag tappade bort shiban en vinternatt när vi var nyinflyttade här - det var full storm ute och jag trodde hon hade drunknat i översvämningen. Jag minns paniken och ångesten, fy fan!
Hon var bara borta några timmar innan någon lyckades fånga henne och lämna in henne på polisstationen men jag var helt förstörd. Är så glad att din tant är hemma hos dig igen @Sonic76! :heart
 
Jag tappade bort shiban en vinternatt när vi var nyinflyttade här - det var full storm ute och jag trodde hon hade drunknat i översvämningen. Jag minns paniken och ångesten, fy fan!
Hon var bara borta några timmar innan någon lyckades fånga henne och lämna in henne på polisstationen men jag var helt förstörd. Är så glad att din tant är hemma hos dig igen @Sonic76! :heart
Ja det här dygnet har varit katastrof.
Att få tillbaka henne vid liv och i hyfsat skick är mer än jag kunnat drömma om.
Jag borde eg inte ha djur.
Att förlora dem är så otroligt svårt.
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 316
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 538
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 138
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här året borde ha varit ett av de eller rentav det allra bästa året i mitt liv. Med en pigg och glad unghund, med åldern inne för...
2
Svar
21
· Visningar
3 908
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp