Bukefalos 28 år!

Äntligen någon som protesterar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Äntligen någon som protesterar!

Nej, precis!! Därför borde man inte inkludera Liseberg eller liknande i en skolresa!! Var själv där i sexan och visst, det var ju kul för oss men föräldrarna var nog inte lika glada...
 
Sv: Äntligen någon som protesterar!

Kan det inte vara tillgodo att föräldrarna umgås då :) . Det kan göra att klimatet i en klass kan bli mkt bra om föräldrar känner varandra och kan vara öppna och ärliga om det skulle uppstå ngt tokigt eleverna emellan. Om du inte vill gå så får du väl vara så öppen och ärlig att du säger det.
Vi hade själv en brännbollskväll förra veckan (undrar nu om du var där) som blev mycket uppskattad av de som va där, vi fick kommentarer som att äntligen ngn som tog tag i en träff :idea: .
 
Sv: Äntligen någon som protesterar!

Jo, självklart!! Jag är inte emot det på nåt sätt. Däremot förstår jag om det blir mycket för både föräldrar och lärare så här på sluttampen. Särskilt om läraren/fritidspedagogen själv har barn i samma ålder...

Och personligen skulle jag gå på mina egna barn såna här klasstillställningar om både jag och barnet vill. Vill barnet gå så ställer jag upp. Känns som det är ett viktigt sätt att visa barnet uppskattning. Men samtidigt, från vuxenperspektivet, kan jag tycka att det blir för mycket....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 431
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp