Bukefalos 28 år!

Äntligen ??????

Hambo

Trådstartare
Som det ser ut nu så har vi ÄNTLIGEN en starthäst Lördag på Klampen, snackade just med tränaren och han sa att allt var grönt .

Hej från en förhoppningsfull Hambo
 
Sv: Äntligen ??????

Tack caos !
Ps... jag är fortfarande på väg hem till dig !

Hej från Hambo
 
Sv: Äntligen ??????

Tror du att du känner igen mig ???:crazy:
Annars kanske du känner igen Zinnia......

Jag TROR att jag ska ha en kortkort kjol som är flower power inspirerad
Jobbar du eller är du bara på klampen för skojs skull ???

HfH
 
Sv: Äntligen ??????

:grin:

Hon kommer i alla fall till start, så det blir kul att ÄNTLIGEN få ta sig till Klampen.
Jag har lite svårt för det annars, hennes husse är i Norge så, jag åker med tränaren , det ser dessutom ut som att det blir regnkläder På !

Hej från Hambo
 
Sv: Äntligen ??????

En Hambostinta i kortkort... (ni, som är gamla nog att komma ihåg den låten) :banana:

Lite får jag nog ta i, men jag försöker alltid att förena nytta med nöje.




Edit: Startaren påstår hårdnackad, att solen alltid skiner på Klampenborg.


Editx2: Caos ! Ajajaj.
 
Senast ändrad:
Sv: Äntligen ??????

Som du såg blev det inte kortkort !
Z gjorde ett jättefint löp ! Hon gick med 7 kg mer än hon skulle ( kan man formulera sig så ?) Så vi var helnöjda, framför allt för att hon är frisk !

Hej från Hambo
 
Sv: Äntligen ??????

Släpade på 7 kg övervikt brukar man säga med gnällig röst....:devil:

Dom j-a danskarna har inte lagt ut några resultatlistor :cool: som jag kan hitta så jag vet ingenting. Har förstått att MaLus vann med sin Dansk och det verkar som Catherine också vann något att döma av kommentarer på FB.

Har du sett bilderna av Tintin där?;)
 
Sv: Äntligen ??????

Har du tittat på Resultat under klampen ???
Jag ser det där !
Har kollat TT ! Mums !!

Hej från Hambo
 
Sv: Äntligen ??????

Ja, titta! Nu hade dom lagt ut resultaten! Inte fel att vara sist och få ett fjärdepris. Bra betalt för en gräsgallop!:angel:

Visst är TT ett gull! :love:När har du möjlighet att åka in till Jägers så jag kan rida honom igen?:cool:

Ginnie Palm har lovat att ta lite fina bilder på honom någon dag och det kanske går att kombinera.:)
 
Sv: Äntligen ??????

Jag tyckte väl att det var du som red !!
" husse" kommer hem från semestern i kväll, så vi måste prata oss samman så jag vet hur min vecka blir.....
Z ska starta på Lördag igen om hon är fräsch, jag är bjuden på Bröllop och försöker lista ut hur jag ska komma undan det.........

Hej från Hambo
 
Sv: Äntligen ??????

Som du såg blev det inte kortkort !
Z gjorde ett jättefint löp ! Hon gick med 7 kg mer än hon skulle ( kan man formulera sig så ?) Så vi var helnöjda, framför allt för att hon är frisk !

Hej från Hambo

Jag, som trodde det var din uppfattning av kortkort. :cool:

Zinnia gick mycket fint för att vara "trykket 7 kg". (danska, det.)
 
Sv: Äntligen ??????

Tack C !
Jag ska framföra det till Z !

Nä.... kort-kort för mig ÄR verkligen kort-kort, jag får väl ha på mig den en annan gång !

Hej från Hambo
 
Senast ändrad:
Sv: Äntligen ??????

Grattis till Z.
Hon lå väl med hela tiden och knep segern med huvud.
Good Girl var ingen good girl och stod i starten.
 
Sv: Äntligen ??????

Snacka om ÄNTLIGEN !!
Jag var ju själv på Bröllop, men hade telefonförbindelse med Husse.
Jag hade verkligen velat vara med trots att jag hade trevligt på annat ställe !
Z har nu 2 starter en vinst :bump::bump:

Hej från Hambo
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag behöver inte råd att besöka vetrinär eller dylikt då jag är i kontakt och har bokad tid. Min skimmel har melanom som sprider...
Svar
13
· Visningar
1 039
Senast: liiinnea
·
Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 318
Senast: Lisalei
·
Hästvård Jag har en liten islandshäst som verkar omöjlig att få upp i vikt just nu. Enligt analys borde hon behöva 7kg hö och lite extra protein...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 375
Senast: Kalkon87
·
Foder & Strö Hej, Funderar på det här med tuggtid för min häst (D-ponny, ganska normalfödd) just nu. Går på lösdrift så är ute dygnet runt och gräset...
Svar
4
· Visningar
735

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp