äntligen!

Milosari

Trådstartare
flisan löper! visserligen 2 månader för sent, men ändå! nu blev jag lite lättad i alla fall. men jag ska ändå göra en hälsoundersökning i jan för att kolla så att hon är frisk. då får ni hålla tummarna för mig!
 
Grattis! :D
Misstänker du att det är något fel eller varför ska du göra en hälsoundersökning?
 
hon ska iväg på "utredning", pga att hon har svårt med andra hundar, och jag vill kolla upp så att hennes ilska inte beror på smärta. men att löpet var sent gjorde mig bara ännu nojjigare...
 

Liknande trådar

Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 179
Hundhälsa Min tik på ett och ett halvt år har precis haft sitt andra löp och är nu även skendräktig för andra gången. Vi hade från början inte...
Svar
17
· Visningar
2 407
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 152
Senast: iNTOHiMO
·
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
1 993
Senast: Karro-Lina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp