Är det inte typiskt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Welsh

Trådstartare
jag har börjat boa som min make så fint säjer till alla. Jag har idagarna tagit fram spjälsängen för att kunna bädda den och göra saker klara ifall det blir vändningsförsök i morgon. Till min fasa så upptäckte jag att ena bottenskruvgrejen var borta samt ena pinnen på framsidan. Detta alltså en spjälsäng som går att höja och sänka framsidan på . Det gick inte att sätta ihop sängen då sängbotten inte kan vila på 3 upphägningar. Suck...... efter 3 barn så vill man inte direkt lägga ut pengar på en ny säng till det som säkert kommer att bli den sista. Nåja, började leta i annonser men hittade ingen begagnad. Åkte till slut till JYsk då jag ändå skulle köpa nytt täcke och kudde. DÄR fanns det en enda säng kvar, den gick att sänka framsidan på samt ta bort hela framsidan så man kan ha den som junior säng så småningom :) då det var sista exemlparet och dessutom ett visningsex så fick jag den för ½ priset :) .
Ibland har man tur men är det inte typiskt att man måste köpa nytt till sista barnet.....nu har jag nog allt på plats, det enda som saknas är bebisen :love: bara för att jag nu är färdigboad så kan jag ge mig den påa tt han nu har vänt och kommer ligga kvar 2 v över tiden :smirk:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Så kortfattat som det är möjligt: Tiken fick livmodersinflammation. Livmodern hade varit sluten men började till sist blöda. Den vägde...
2
Svar
23
· Visningar
5 289
Senast: Viva
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 893
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Uppgiven var nog ordet och efter att sökt och letat efter liknande problem ger jag upp. Veterinärerna kliar sig i huvudet och jag vet...
2
Svar
35
· Visningar
5 056
Senast: Josofinito
·
Kropp & Själ (Nytt nick, gammal användare.) För att hålla det här inlägget från att bli en hel roman håller jag mig kort och skalar bort en del hel...
Svar
0
· Visningar
681
Senast: Mandarinen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp