Är detta ett bra pris på D ponny?

Jag är nyfiken hur det gick med hästköpet?
Vi köpte henne! :heart Det är en helt fantastisk ponny som anpassar sig till precis allt! Hon har fart och fläkt för äldsta dottern som önskar det,samtidigt som hon bär lillasyster som är total nybörjare som om hon aldrig gjort annat! Vi är så glada att vi tog beslutet även om det översteg budgeten något! :-)
 
Vi köpte henne! :heart Det är en helt fantastisk ponny som anpassar sig till precis allt! Hon har fart och fläkt för äldsta dottern som önskar det,samtidigt som hon bär lillasyster som är total nybörjare som om hon aldrig gjort annat! Vi är så glada att vi tog beslutet även om det översteg budgeten något! :-)
Vad härligt!! Toppenponny, alltså!! :bow: :bump:
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 713
Senast: Juli0a
·
Gnägg Om dotterns intresse för ridning håller i sig skulle jag vilja köpa en ponny. Men går det att kombinera mor/dotter i önskemål kring...
2
Svar
28
· Visningar
3 331
Senast: Jadzia
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 120
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Jag skulle behöva lite input kring val av häst till min (snart) 13-åriga dotter. Hon har vuxit ur sin maxade b-ponny och skulle...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 459
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Engelsk grammatik

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp