Är du en lämplig ägare till Din hundras..

jag hade absolut inte sålt en hund av någon ras till mig innan jag skaffade hund. men vi har lärt oss massor tillsammans och ja, nu tycker jag att jag är en bra labradorägare. min schäfer är väldigt mjuk, och det är väldigt skönt ibland, men egentligen passar jag bättre med en hund som är mer på på på. men det som gör mig till en bra labbeägare är att jag har ett brinnande intresse, och det är viktigast av allt.
 
Jag och min älskade "lilla" gumma går bra ihop och jag skulle aldrig tveka att sälja henne till mig själv, jag vet hur mycket jag älskar henne och hon är den idealiska hunden för mig! :D :love: :cool: Vi passar ihop ja!

Fazer :love: :love:
 
klart att jag tycker det... ;)

Loka passar mig som handen i handsken, hon är one of a kind, men jag skulle nog inte tveka för en ny, rasen är underbar och jag har hittat min ras.

MEN jag kommer aldrig kunna ta valpar på någon av mina hundar eftersom jag är oerhört kritisk till andra hundägare, allra helst oerfarna. Egentligen vet jag dock att de kan vara minst lika lämpliga, men jag är oerhört rädd om mina djur... Jag skulle nog inte ens ha sålt till min egen mamma :o

Men jag är en lämplig hundägare till min hundras, vi har en bra balans. Dock blir det aldrig mer labbe för min del, inte heller några blandraser, men om sisådär tio år så springer jag på lydnadsbanorna med en tysk jakt terrier och ett gäng weimisar bredvid ;)

//E
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Vilken hundras hade ni rekommenderat för räddningsarbete/personsök om ni fick välja? Några kriterier är: hunden måste gilla sökarbete...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 916
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Hej! Jag har en hanhund på ungefär 1,5 år. Han är min första hund, så jag skulle behöva lite hjälp på traven. Han ska nu börja på...
Svar
10
· Visningar
1 221
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 972
Senast: ako
·
Hundavel & Ras Jag skulle vilja uppmana alla som har bra hanhundar att spara sperma från era hundar för framtiden. Med bra hundar menar jag alltifrån...
2
Svar
30
· Visningar
2 320
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp