Är jag på rätt väg?

annie_cool

Trådstartare
Hej vet inte hur jag ska börja men jag har som tidigare skrivit om mitt höga blodtryck har börjat jobba med det har börjat att äta mera grönsaker mest gurka och tomter till att börja med frukt melon det går bra men har inte vant mig med smaken än.Det är ju snart pappas årsdag den 20 juni då har det gått 7 år sedan och känner av att det börjar närma sig har några att ringa till, Jag måste ju börja om från början med mitt nya liv men är osäker om det om jag komemr att klara det. vill inte hamna i den onda cirkeln igen. Vad tycker ni är jag på rätt väg med grönsiska ?
 

Liknande trådar

Tjatter Välkommen till Ulvleken Kaos i tomteverkstaden! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra. Kom ihåg att det bara...
29 30 31
Svar
606
· Visningar
16 312
Senast: fio
·
Relationer Kloka buke! Behöver er hjälp! Alltså... Jag har snurrat till det lite i huvudet och behöver rätta till det...:p Kommer antagligen bli...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 402
Hästmänniskan Vet inte om detta hamnade i rätt forum - om inte så får moderator ta och flytta tråden! :) Bakgrund: Vår familj (min mamma, pappa och...
Svar
0
· Visningar
929
Senast: Sansko
·
Hoppning Hej! Jag behöver goda råd och tips. Är osäker i hoppningen och min hoppglada, men helt orutinerade unghäst, har börjat tycka att...
Svar
14
· Visningar
2 153
Senast: neferra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp