Kaos i tomteverkstaden! (Ulvlek)

Synd att det tog tid innan polletten trillade ner för mig :( Men igår visste du väl inte att hon var ond?

Ett problem med ditt röstinlägg var att du inte verkade veta om hon var får eller ulv, och jag tänkte att om du hade siat henne så skulle du ju veta. Tog ett tag innan jag kom på att nej du fick ju bara veta ond/god.

Nä precis jag fick bafa veta ond.
Igår hade jag ingen aning - jag var ju bara tvungen att rösta på henne
 
Jag vågade inte rösta dolt på hemlig i första DL eftersom det bara var en röst. Hade ju varit ett sjukt outande om hon rykt. Därför skrev jag ju följande citat om LenaH.. I hopp om att goda lyan kanske fattade. Det verkade dom ju gjort iallafall 😂
Nej vi fattade tyvärr inte att du var fifflaren, men vi trodde och hoppades att du var god och chansade lite där!
 
Jättekul med spionrollen för döda goda förresten! Vet inte om det var bara den här leken eller något som är ett återkommande tema numera? Var ju några år sedan jag var med sist, men då var det bara någon enstaka gång som man gjorde något efter sitt frånfälle minns jag.
 
Tack alla för en rolig lek:)
tack LL trots att du försökte göra oss nervösa i vårt slutval O_o
Tack bästa lyakamraterna @hemlig och @Idahoe :love:
Haha, förlåt. Var bara tvungen ;)

Men tack själva allihopa! Det är ni som har gjort leken, jag har bara satt reglerna :)
Det är det där med att se hintar som inte finns :rofl:
Jag skrattade för mig själv när du direkt skrev i lyan att du trodde att du hade hittat en hint, för LenaH hade ju inte ens fått sin roll. Och att det dessutom var rätt! 😂
 
Jättekul med spionrollen för döda goda förresten! Vet inte om det var bara den här leken eller något som är ett återkommande tema numera? Var ju några år sedan jag var med sist, men då var det bara någon enstaka gång som man gjorde något efter sitt frånfälle minns jag.
Som Hedinn säger så förekommer det en del nu :)

Sist vi lekte verkar att vara 10 April, så det är ju ett tag sedan. Tänkte att det nog inte är så kul att åka ut först när det inte varit någon lek på typ åtta månader, därav en god lya i denna leken :)
 
Nej vi fattade tyvärr inte att du var fifflaren, men vi trodde och hoppades att du var god och chansade lite där!

Jag brukar aldrig få några rader då det var ju väldigt bra jobbat då 😁

Jag som tyckte jag hintande så grovt att jag typ skulle få en varning haha
 
Jag brukar aldrig få några rader då det var ju väldigt bra jobbat då 😁

Jag som tyckte jag hintande så grovt att jag typ skulle få en varning haha
Jag såg inte en endaste hint? Citat?
Fick det till och med påpekat i lyan. Minns inte av vem. Men när jag läste ikapp tråden såg jag ingenting trots att jag letade 😂

Kan vi säga så här: om JAG fattar en hint så är den för grov? :rofl:
 
Jag såg inte en endaste hint? Citat?
Fick det till och med påpekat i lyan. Minns inte av vem. Men när jag läste ikapp tråden såg jag ingenting trots att jag letade 😂

Kan vi säga så här: om JAG fattar en hint så är den för grov? :rofl:

Herregud och så trodde jag när jag fick en rad att yes nu fattade den goda lyan min hint och samtidigt så tänkte jag att den var för grov och så har ingen djävel plockat upp den hinten.. Alltså herregud 😂
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 023
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
13 018
Senast: Lobelia
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
14 925
Senast: cirkus
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 637
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp