Är jag sambo nu??

GotAsecret

Trådstartare
För drygt 3v sedan gjorde jag slag i saken och med hjälp av min bästa vän skickade jag iväg ett sms till :love: som jag gått och spanat på hela hösten, men som jag ju trott gillat bästa vännen (:cool:) men han har tydligen gillat mig lika länge...

Nu, 3 veckor senare har vi inte varit ifrån varandra mer än kanske 2 dagar...och idag kom hans säng hit, igår fick han nyckel :D

Är vi att betraktas som sambos då?
Det må ha gått fort, och det är onekligen läskigt, men det känns ändå sååå rätt! :love::love:

(jag har dock kravet att han inte får hänga upp allt på mig, utan att han MÅSTE ha ett alternativt boende, och att han faktiskt inte bör stå skriven här, så han står skriven hos sina föräldrar nu då han ska sälja sin lgh i grannkommunen för att jobba här)

Det känns både ovant och overkligt men...vafan, man lever bara en gång! :bump:
 
Senast ändrad:
Sv: Är jag sambo nu??

För drygt 3v sedan gjorde jag slag i saken och med hjälp av min bästa vän skickade jag iväg ett sms till :love: som jag gått och spanat på hela hösten, men som jag ju trott gillat bästa vännen (:cool:) men han har tydligen gillat mig lika länge...

Nu, 3 veckor senare har vi inte varit ifrån varandra mer än kanske 2 dagar...och idag kom hans säng hit, igår fick han nyckel :D

Är vi att betraktas som sambos då?
Det må ha gått fort, och det är onekligen läskigt, men det känns ändå sååå rätt! :love::love:

(jag har dock kravet att han inte får hänga upp allt på mig, utan att han MÅSTE ha ett alternativt boende, och att han faktiskt inte bör stå skriven här, så han står skriven hos sina föräldrar nu då han ska sälja sin lgh i grannkommunen för att jobba här)

Det känns både ovant och overkligt men...vafan, man lever bara en gång! :bump:
Hehe man måste faktiskt vara skriven där man har sin nattvila, enligt skatteverket. Så det lär nog bli sambo som :D
 
Sv: Är jag sambo nu??

Grattis, vad kul!


(Jag och min nuvarande sambo "bodde ihop", dvs han sov hos mig, hade kläder, nyckel och tandborste osv, och var där varje kväll, i tre månader innan vi faktiskt blev ihop på riktigt.. det är snart tre år sedan! Det är bara å satsa!)
 
Sv: Är jag sambo nu??

ÅHHH! Jag kommer ihåg om när du skrev om honom i dumma frågor och gud vad glad jag blir!
Grattis grattis grattis! Du förtjänade det verkligen
 
Sv: Är jag sambo nu??

Grattis :)
Ibland går det snabbt, det vet jag. Jag och min sambo "flyttade" ihop kvällen innan vi blev ett par. Eller rättare sagt, han sov hos mig natten innan vi blev ett par och flyttade inte ut något mer. Det är 21 år sen i år. Vi har bytt upp oss till villa nu.

Som du själv säger. Man lever ju bara en gång så go for it :)
 
Sv: Är jag sambo nu??

*kl*

Va kul!

Bara för det är tempo betyder det inte att det är fel. Jag inledde min resa med sambon på samma sätt. O det håller än. Tänker man tillbaka så är det en j-vligt rolig resa! Så...Njut!
:)
 
Sv: Är jag sambo nu??

Underbart!

Det är inte hur fort som det går i början som spelar roll för hur det går sedan.
Utan hur man hanterar sedan.

Klart han gillar dig.
Du är ju både söt och smart.
 
Sv: Är jag sambo nu??

ÅHHH! Jag kommer ihåg om när du skrev om honom i dumma frågor och gud vad glad jag blir!
Grattis grattis grattis! Du förtjänade det verkligen

Ingen är nog gladare än jag :D Men det känns så sjukt overkligt...:love::love:

Tack för att ni delar med er, jag behöver höra att det finns förutsättningar att det ska bli bra...även om det såklart känns så också :)
Jag är ju väldigt impulsiv men inte riktigt sååååååååååååå impulsiv.
Nåja, nu får jag ju njuta av honom dygnet runt, nästan...kan inte bli bättre ju! :bump:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning långt och negativt inlägg. Jag blir så ledsen. :( Jag slutade förra året mitt hästjobb pga en incident och blev då timvikarie...
2
Svar
23
· Visningar
2 048
Senast: Twihard
·
Relationer (om någon lyckas lista ut vem jag är, så dela inte, fördrar att vara anonym i denna tråden) Jag har nyligen gjort slut med sambo som...
Svar
18
· Visningar
1 715
Senast: TinyWiny
·
Relationer I juni detta året köpte min sambo en bostadsrätt av sin bror. Jag flyttade in med min sambo då, men var tveksam då eftersom jag hellre...
Svar
19
· Visningar
3 773
Senast: supersonic
·
Relationer Jag känner att jag måste få skriva av mig lite och kanske eventuellt få lite tips och idéer på vad man kan göra. För att göra en lång...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 575

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp