Bukefalos 28 år!

Är potatis pulver farligt att

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Är potatis pulver farligt att

Varför skulle det vara det? Du kan ju blanda det lite extra löst om du känner dig orolig. Min dotter äter pulvermos med godaptit, hoppas verkligen inte att hon tar skada av det... :crazy:
 
Sv: Är potatis pulver farligt att

Potatismospulver är (liksom nästan all färdig och halvfärdig mat) ganska salt. Riktigt små barn kan inte koncentrera urinen, så för dem är det farligt med för mycket salt, men ett 14 månaders barn borde klara det. (Att små barn inte kan koncentrera urinen märker man på att den är ganska färglös och inte direkt luktar kiss)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Kokade potatis till maten för första gången på väldigt länge. Blev ett gäng täter över och nu har jag fastnat lite i vad man kan använda...
2
Svar
29
· Visningar
1 223
Senast: CaisaCax
·
Övr. Barn Jag har blivit tillfrågad om jag vill bli fadder för min bästa kompis dotter som föddes i somras och tackade naturligtvis ja. Nu är det...
Svar
18
· Visningar
871
Senast: Malin_L
·
Foder & Strö Hej! tänkte ge min häst anis som en smakförhöjare då hon är extremt kräsen. Har köp hela anis frön men tänker att det är bäst att mala...
Svar
3
· Visningar
638
Senast: super
·
Småbarn En vän till mig är gravid och väntar sitt första barn. Hon bor i Tyskland. Jag håller på att sätta ihop ett litet paket med bra att...
Svar
2
· Visningar
634
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundbeteende
  • Äter hundar småfåglar?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp