Bukefalos 28 år!

AftonstjÄrna ??

Sv: AftonstjÄrna ??

ja,jag förstår!!!
fattar presis..därför leker jag med tanken,för jag vet ju att jag inte ångrar mej den dag lillsen skulle finnas..
men en skulle räcka för mej..vi var inne på detta redan för 10 år sedan,och då tänkte vi att 2,så har de sällskap av varann :)


nån undrade, jag steriliserade mej ganska snart efter att 3 barnet var här..för ca 13-14 år sedan..skulle jag inte ha gjort det,så hade vi antagligen haft 7 barn nu :) då inga preventivmetoder funkade riktit..
men ångrat mej har jag mÅÅÅnga gånger..
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 518
Senast: Hedinn
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 963
Senast: lundsbo
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 933
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 760
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp