• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare sucka
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 794
Sv: Agility

Klass 1 är lättaste klassen i agility. För att sedan komma upp i klasserna behöver du ha 3 "pinnar" (felfrirunda och en placering).

Det är en klass 1 tävling i agility i Uppsala 9/9 och anmälningstiden har inte gått ut än.

*ska dit och göra debut själv*

Vaccinationsintyget om du tänker på papper och sånt? Sen kan det ju vara bra att ha med pm:et ifall det finns kartor eller annan information till föraren. sen ska man ju sälvklart ha med koppel, vatten m.m Kan vara så att jag har glömt nått så nån som kanske är lite mer insatt i tävlingar kanske kan fylla på ;)

Liknande trådar

Hundhälsa Sparven har tre gånger på 4 år dragit sönder samma sporre. Jag håller den kortklippt, så det är inte längden som är problemet. Jag...
Svar
3
· Visningar
295
Övr. Hund Hundägare nuförtiden ringer veterinären för hunden ätit några tomater, riskakor eller chips och åker raka vägen och kräker hunden om den... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
5 811
Senast: monster1
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 116
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Ja senaste gånger jag varit med på grundkurser i rally agility och nosework så har det pratats mycket om tävlingar och till och med... 2
Svar
27
· Visningar
1 194
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka