Bukefalos 28 år!

Åka tåg med katter

Det råkar min uppfödarkompis ut för jätteofta. Folk gnäller över att hon har katter i djurvagnen för de är minsann allergiska O_o

Jag gillar mina sherpa väskor mycket av många anledningar men det är en av dem. Folk fattar öht inte att man har en katt med sig 😎 👍
 
Å min uppfödarkollega har just en sherpaväska.

de finns ju iof i olika modeller 👍

Tråkigt oavsett att så många har så trista upplevelser 😔 Ffa om folk gnäller när de sitter i djurvagn. Då hade jag faktiskt själv vänligt men högst tydligt påtalat att de är ute och cyklar. Om de sura minerna /kommentarerna ändå fortsatt hade jag nog kontaktat tågpersonalen som kan förtydliga vad som gäller.

Tack och lov har jag aldrig behövt det trots mycket resande - det är jag väldigt tacksam för . Både jag och mina katter har trots mycket resande aldrig råkat ut för såna tråkigheter 😄
 
Senast ändrad:
Tack för alla tips! Hittills går det prima
 

Bifogade filer

  • CEBD8EDB-4641-45A1-88AF-40343FBF5A43.jpeg
    CEBD8EDB-4641-45A1-88AF-40343FBF5A43.jpeg
    220,3 KB · Visningar: 109

Liknande trådar

Övr. Katt Jag ska åka tåg med katten ca 24 timmar, fyra byten totalt. Någon som gjort det tidigare? Hur löser man det med låda? Katten är van vid...
Svar
3
· Visningar
343
Senast: ufot
·
Övr. Katt Jag ska flytta i september, och det tar ungefär 14 timmar med bil och båt från där jag bor nu till mitt nya hem. Min ena katt är...
2
Svar
24
· Visningar
2 846
Senast: kma
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
959
Senast: Bison
·
Övr. Katt Jag står inför det angenäma problemet att jag behöver en till katt 😁. Efter att ena katten blev sjuk och inte klarade en operation för...
2
Svar
28
· Visningar
2 245
Senast: Noxos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp