Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har en bra grejj som jag kör inomhus. Funkar skitbra till min matglada vovve.
Det är en boll med massa hål i. Man häller i en massa godis som åker ut lite sporadiskt när hunden rullar bollen.
Men detta visste du säkert om.
Sen brukar jag stänga in hunden i ett rum i en stund när jag gömmer godisar på en massa konstiga ställen i huset. Efter en stund får han komma ut och leta reda på alla o då får man passa på o plugga lite :smirk:
Sen brukar jag också lägga godis i en kartong eller en låda som han kan få upp efter att ha funderat en stund.
Hoppas det var några bra saker som funkar på din hund.
Kör freestyle för att hon ska få använda hjärnan. Många olika kommandon på rad (snurra åt båda hållen, backa, gå mellan knäna framåt och bakåt, slalom mellan mina ben osv).
Använder även foderboll, foderkub samt ett slags pussel emellanåt. Och ett pass tävlingslydnad eller spår gör också att hon får använda de små grå.
För att nämna lite grann...
Hundavel & Ras
Jag letar efter ny hund då jag tyvärr är hundlös och efter många år med vinthundar (greyhound och saluki) börjar jag nu kolla utanför...