Bukefalos 28 år!

Aktse, hundvänligt?

pepp

Trådstartare
Nån som har varit och vandrat där?
Är det hyfsat hundvänligt? Funderar om man skulle våga dra med gammelpudeln...
 
Nån som har varit och vandrat där?
Är det hyfsat hundvänligt? Funderar om man skulle våga dra med gammelpudeln...

Jag var där i somras. Vi vandrade norrut och tog västerut mot nationalparksgränsen för att sedan vika av mot Svijnne och därefter ner till Aktse igen. Det är en brant uppförsbacke från dalgången till kalfjället, men den hade min 9,5-åring och min 11-åring inga problem med trots att det var väldigt varmt. Värre var stenskravlet utmed nationalparksgränsen som var lite elakt mot tassarna stundtals. Men annars är det väldigt hundvänligt. Kungsleden är enkel att gå på, både söderut och norrut.
 
Tack hörrni!
Tanken är visst att vi ska upp för Skierfeklippan = inte hundvänligt :(
Så bara att hålla tummarna att jag har hundvakt den helgen nu...
 

Liknande trådar

Fritid Så, vi ska visst till Oslo alldeles strax. Kommer via E18 från Valdres. Förutsättningarna är att vi måste hitta en parkering till...
Svar
1
· Visningar
492
Senast: Brie
·
Fordon Då jag börjar använda hästtransport mer och inte vill be min sambo köra mig så letar jag nu efter en bil som kan dra hästtransport på...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 499
Senast: Smurfoff
·
Kropp & Själ Jag har alltid kunnat sova lite mindre 6-7 h och funkat hyfsat med det. Nu har jag haft en sjukdom och behandling som lett till en annan...
Svar
16
· Visningar
746
Anläggning Jag funderar på att köpa en spridare att dra med fyrhjulingen. Budget max 5000 kr. Vad är vettigt för de pengarna? Det finns ju spridare...
Svar
10
· Visningar
238
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp