Bukefalos 28 år!

Akut hjälp med Leon?

Dåligt grepp om det, från början trodde jag att jag skulle komma hem efter några dagar.
Hm. Tusan. Hade funderingar på om han skulle få komma hit om det skiter sig med hen som erbjöd sig nu men det är nog bara en begränsad tid man pallar med att ha en bonushund. Kommer förmodligen behöva dela av huset åtminstone när jag är ensam vuxen hemma då jag är lite orolig för hur min vovve skulle ta det.
 
Hm. Tusan. Hade funderingar på om han skulle få komma hit om det skiter sig med hen som erbjöd sig nu men det är nog bara en begränsad tid man pallar med att ha en bonushund. Kommer förmodligen behöva dela av huset åtminstone när jag är ensam vuxen hemma då jag är lite orolig för hur min vovve skulle ta det.

Här sitter han i hallen just nu. Inga problem han sover mest men går upp o kollat när jag gör grejer.
Jissa svarar inte och jag behöver åka ganska snart om han ska lämnas nånstans.
 
Och jag skulle vara försiktig om jag var @vallhund, ingen verkar känna Jissa och det är en ganska ny medlem,du kan bli av med hunden

Och vet alla inblandade att han är skott/åsk/smällar rädd/panikig?


Tack fler upplysningen! Väldigt bra att du såg det!

Ja alla som är potentiella hundvakter vet att han är skotträdd, ogillar katter samt har starkt resursförsvar.
 
klarar Leon av att vara ensam något? Jag kan jobba hemifrån på både tors å fredag och skulle kunna ta honom fram till måndag men ska till frisören och har några andra tider å passa då han inte kan vara med (omkring 2½ timme)
Bor i Södertälje, har bil och skulle kunna hämta upp honom, men imorgon är jag helt upptagen så kan först på torsdag.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 758
Senast: tott
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 894
Senast: Lhas
·
Juridik & Ekonomi I mars bokade jag flyttfirma för utlandsflytt den 15 maj. Fick skriftlig bokningsbekräftelse efter att ha godkänt offert och allt var i...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 969
Senast: ameo
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 632

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Allergiutredning
  • Hjälp med fundering
  • Vilken ras passar mig?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp