Bukefalos 28 år!

Akut hjälp med Leon?

Uppdatering

Det visar sig att att det inte fungerar alls hos hundvakten där Leon finns nu (inte @Jeffery ), så nu är det kris igen. Katten blir trängt o Leon har markerat mot hundvakten (hundmat inblandat).
:cry::cry::cry:
 
Uppdatering

Det visar sig att att det inte fungerar alls hos hundvakten där Leon finns nu (inte @Jeffery ), så nu är det kris igen. Katten blir trängt o Leon har markerat mot hundvakten (hundmat inblandat).
:cry::cry::cry:
Mårtsbolund Hundpensionat kan jag varmt rekommendera, finns både hemsida och på facebook även om de är dåliga på att uppdatera men de lägger fokus på hundarna. Det kanske är den bästa lösningen tillsvidare? Det ligger strax utanför Sala så det kanske är lite fel håll för er. Tyvärr funkar det inte är här hemma, hundgården är under uppbyggnad och det kan nog bli stökig med en bitchig taxdam och huliganen som har problem med kroppen.
 
Mårtsbolund Hundpensionat kan jag varmt rekommendera, finns både hemsida och på facebook även om de är dåliga på att uppdatera men de lägger fokus på hundarna. Det kanske är den bästa lösningen tillsvidare? Det ligger strax utanför Sala så det kanske är lite fel håll för er. Tyvärr funkar det inte är här hemma, hundgården är under uppbyggnad och det kan nog bli stökig med en bitchig taxdam och huliganen som har problem med kroppen.
Skriver under på Mårtsbolund! Min hund har gått på dagis där och stormtrivdes! Har även vänner som har lämnat på pensionatet och varit mer än nöjda.
 
Jag har tyvärr vakten bil eller körkort och att släpa med Leon på tunnelbana osv känns inte bra mot honom. Så nästa hundvakt får helt enkelt hämta honom här.
Jag bjuder på gott te eller äckligt kaffe ;)
Rekommenderar blodapelsin-te!

Ja, Leon är en grund och botten en snäll hund, som tyvärr skaffat sig en handfull dåliga vanor under årens lopp. Den dåliga vanan katter lyckades vi missa under vår tid, då han aldrig fick möjligheten att visa den.

Jättesynd att det inte funkade, det kändes ju bra när de båda hundarna lekte på golvet. :(
 
Rekommenderar blodapelsin-te!

Ja, Leon är en grund och botten en snäll hund, som tyvärr skaffat sig en handfull dåliga vanor under årens lopp. Den dåliga vanan katter lyckades vi missa under vår tid, då han aldrig fick möjligheten att visa den.

Jättesynd att det inte funkade, det kändes ju bra när de båda hundarna lekte på golvet. :(

Hehe... blodapelsin-te är ett måste i skafferiet!

Leon och Tilla leker fortfarande fint men han blir lite trött efter en stund men då vilar dom och leker lite mer sen :)
 
Helt off-topic,
men här kommer en bild till Edith, tre år gammal.

En bärgningsbil som kör en grävskopa, som kanske har trasig motor.
slide_1.jpg
 
Leon har inte vaccin mot kennehosta. Vilka hundpensionat tar emot iaf? Nära Sthlm alt åt Uppsala håller och där vallhund bor.
Om man hittar ett pensionat, kan nån köra dit hunden?
 
Åkers hundcenter kanske kan vara en möjlighet, ligger i Åker Styckebruk. Står endast vaccinering enligt veterinärs rekommendation. Skulle utan tveka lämna mina hundar där själv om jag var i behov och inte hade bott så långt borta.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 625
Senast: tott
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 738
Senast: Lhas
·
Juridik & Ekonomi I mars bokade jag flyttfirma för utlandsflytt den 15 maj. Fick skriftlig bokningsbekräftelse efter att ha godkänt offert och allt var i...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 849
Senast: ameo
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 497

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp