Akut- partytält?

Migo

Trådstartare
Efter att snabbt ha snokat runt lite på nätet utan resultat frågar jag härmed bukeoraklen:

VART hittar jag ett litet billigt partytält utan att behöva punga ut med tusenlappar? På rustas hemsida står inte ett ord om att de har sånt, är det värt att åka dit o kolla?(några mils omväg...)
 
Sv: Akut- partytält?

Telefonen är ett utmärkt verktyg. Ring runt och fråga på t.ex. jysk, rusta, silvan mm.

Fast min erfarenhet är att billiga partytält är skrot, även om jag inte provat så många. De senaste från jysk på 3x9m har hittills fungerat bra. Men då gick det lös på rätt myche.
 
Sv: Akut- partytält?

Oftast är de billiga partytälten rent skräp och tål inte blåst öht. Ska man bara ha det någon gång eller så kanske det kan funka. Eko har haft iaf, Rusta och i sådana affärer "som säljer allt utom mat" brukar det också finnas.
Som med det mesta så får man vad man betalar för.
 
Sv: Akut- partytält?

Rusta har förresten 25% rabatt på alla kvarvarande partytält/universaltält från och med idag enligt annonsbladet på rusta.se.
Partytält av sämre kvalitet hittar man överallt.
 
Sv: Akut- partytält?

Vi köpte ett partytält från rusta och det funkade som det skulle.
Vårat stod emot regn och hagel och lite blåst på en dag och det är fortfarande helt..
 
Sv: Akut- partytält?

ÖoB har det. Hur kvaliten är kan jag dock inte svara för.
 

Liknande trådar

Samhälle Långt inlägg 🙈 Jag miljötränade ena hunden idag, först tog vi en promenad och sedan som vi brukar så tränar jag utanför en butik medan...
2
Svar
29
· Visningar
3 628
Senast: Lingon
·
Skola & Jobb Vad gäller? Jag skulle alltså ha jobbat i dag, 21-07. har setat och kört närmare 7 mil och hade bara ca 2 mil kvar. Stannar innan en...
2
Svar
27
· Visningar
3 809
Senast: anna_panna
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 552
Senast: Ajda
·
L
Hästvård Hej! Jag undrar lite om en häst reagerar i en framkota, är det samma sak som kotledsinflammation då? Eller kan det vara nåt annat? Att...
Svar
6
· Visningar
1 009
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp