Akvarietråden II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hurra! Nu är min Vampyria framme! Har inte sett hen på flera veckor.
Typiskt L-malar... En L029
malen 4.jpg

Har bara bilder ifrån när jag fick hem hen...
Nu har hen vuxit på sig ännu mer, runt 15 cm nu
 
En avliden i akvariet idag. Den gula guramin. Lite oklart varför, ingen uppenbar sjukdom eller skador efter slagsmål. RIP fina Guldgurami, dags att simma vidare till den stora vattensamlingen på andra sidan regnbågsbron.
 
En avliden i akvariet idag. Den gula guramin. Lite oklart varför, ingen uppenbar sjukdom eller skador efter slagsmål. RIP fina Guldgurami, dags att simma vidare till den stora vattensamlingen på andra sidan regnbågsbron.
Förlorade 5 st Black mollys, någon fjäril och ett gäng tetror natten till tor
Vet ej varför
 
Haha ja men det får inte bli någon större nu för det har vi inget akvarium till :D
Men det blev lite gula mollys också, trodde de bara fanns i svart.

Jag menade uppgradering av akvariet. ;)

Åh, mollys finns i Massor av olika varianter! Både form på fenor och färger. De silverfärgade segelfenorna tycker jag är jättevackra - de enda som är eländiga är ballongvarianten, det borde tamesjutton vara olagligt.
 
Jag menade uppgradering av akvariet. ;)

Åh, mollys finns i Massor av olika varianter! Både form på fenor och färger. De silverfärgade segelfenorna tycker jag är jättevackra - de enda som är eländiga är ballongvarianten, det borde tamesjutton vara olagligt.
Ah såklart :D
Åh dem måste jag kolla in, aldrig hört talas om
 
Jag menade uppgradering av akvariet. ;)

Åh, mollys finns i Massor av olika varianter! Både form på fenor och färger. De silverfärgade segelfenorna tycker jag är jättevackra - de enda som är eländiga är ballongvarianten, det borde tamesjutton vara olagligt.
De finns olika varianter på BM,s de jag hade var inte så förskräckliga
Tycker det är värre med vissa guldfiskar och slöjstjärtar - som golfbollarna mm:eek:
Eller när de blandar in slöj/ballong i fjärilarna:cry:
ballong molly.jpg
 
Ska avveckla ett kar till, min ca 41 liters kar.
Får inte iordning det, och det ser inget bra ut.
Så jag ska troligen tömma det i morgon.
Blir skojigt - en massa yngel bor där nuO_o
Så såg det ut - i "sin glans dagar":love:
41an.jpg
:love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
55 56 57
Svar
1 135
· Visningar
42 460
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
16 016
Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 599
Senast: Breaktown
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 124
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rallylydnad
  • Hundrädda
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp