Alla våra misslyckade ragg och ligg

En gång i fyllan fick jag med mig en kille hem, nått år äldre än mig (jag var väl typ 19-20), som alltid var så himla tyst när vi var på fester (pluggade på liten ort och det var väl någon bekant till en klasskompis). Vi tjejer "brukade" spekulera och skvallra om honom, hur han skulle vara i sängen iom att han typ aldrig sa ett ljud. Hur som. Jag lyckas få med honom hem. Vi lär ju ha hånglat :confused: men ärligt talat är minnet vagt om hela den kvällen. Utom att jag kastade ut honom efter att jag ledsnat på att under avsugningen var han precis lika tyst som annars. Försökte med "är det skönt? Säg till om jag ska göra det annorlunda" osv, liksom försöka få igång något gensvar men icke. Han var hård så jag lär väl anta att nått var skönt :meh: Tillslut sa jag åt honom att ska han bara ligga där och låta mig jobba utan att ge något tillbaka kan han gå. Han reste sig och gick, med orden "då vet jag det" :confused::confused: jag är fortfarande lika clueless över vad han menade. Visste vad? Just dom orden stör mig än ibland, resten bryr jag mig inte i men just orden gör att jag kommer ihåg det :rofl: :meh: vi varken bytte nummer eller sågs igen :p
 
O jag får väl bidra jag med.

Träffade en kille på Visfestivalen i Västervik som jag hängde med hem på natten. Skapligt fulla båda två började vi ligga men kände ganska snart att det va ingen hit. Frågade om vi skulle ta o skita i det här nu o han höll med så jag hoppade av o la mig bredvid. Gick väl 5 min sen fick jag gå o spy, spydde ända fram på morgonen. Charmig tjej..

Samma kille höll kontakt o när hans kompis skulle komma hit till stan o träffa lite gemensamma kompisar så hängde han på.
När han fått lite i sig kom världens kärleksförklaring som jag nobbade direkt o sa att jag inte va intresserad o i full fart att försöka vinna tillbaka mitt ex dessutom (numera äkta man :D)
Han grät (!) och hövdade att han ändå måste sova hos mig för det hade han minsann räknat med. Efter mycket tjat fick han följa med o sova över med premissen att det var SOVA som gäller. Han grät hela natten och frågade vad det var som var så bra med exet...
 
@TantAgda @athena_arabians @Lovisaleonora och alla andra som haft någon som somnat under en avsugning. Jag har somnat under sex (förvisso i en långvarig relation), partner var inte nöjd. Vi somnade även båda två mitt under sex någonting :D. Nykter alla gångerna.

En gång så började jag hångla med en snubbe på en fest, en i bekantskapskretsen jag känt mig attraherad av länge. Hela grejen var bisarr vi satt och pratade om hur mycket vi saknade våra ex, han var dessutom i ett nytt förhållande och hade precis blivit av med oskulden. I alla fall så var han inte någon fena på att kyssas utan lyckades på något sätt täcka in hela mitt ansikte med sin mun så jag blev helt blöt i hela fejset. Det gick i alla fall vidare och vi hamnade på något rum. Väl där insåg jag att njaej det här kommer inte bli något sex, jag är helt enkelt inte tillräckligt kåt, så jag avbröt och sa att det nog inte skulle bli något sex. Han svar var: "Då är det nog bäst vi slutar nu, jag vill inte råka våldta dig?"Vilket var en mycket märkligt grej att säga speciellt som han inte ens vågat ta mig på brösten utan jag själv fick liksom indikera att det var ok genom att ta av mig tröjan. Det blev mycket märklig stämning och tillslut gick jag ut till de andra, men då fanns det inga sovplatser kvar och någon fd klasskompis övertalade mig tillslut att gå tillbaka in på rummet med snubben och sova där. Väl där sov han(?) men när jag tog på täcket så var det helt kladdigt, då tänkte jag att han dreglat i sömnen, men så här i efterhand misstänker jag att det var annat kladd. :P
 
@monster1: Jag har varit väldigt trött och nära att somna några gånger under sex men aldrig gjort det tack och lov! Ett ex somnade faktiskt en gång men han var verkligen vansinnigt trött så jag tog inte illa upp :D
 
@TantAgda @athena_arabians @Lovisaleonora och alla andra som haft någon som somnat under en avsugning. Jag har somnat under sex (förvisso i en långvarig relation), partner var inte nöjd. Vi somnade även båda två mitt under sex någonting :D. Nykter alla gångerna.

Det KAN ha hänt en gång att både jag och karln somnade när vi var klara. Tydligen så snabbt att han inte ens hann dra ut den utan vi låg kvar i exakt samma ställning när vi vaknade en halvtimme senare...:cautious:
 
Det KAN ha hänt en gång att både jag och karln somnade när vi var klara. Tydligen så snabbt att han inte ens hann dra ut den utan vi låg kvar i exakt samma ställning när vi vaknade en halvtimme senare...:cautious:
Sex/onani är ju det bästa sömnmedlet som finns ! 😁. Mitt ex ville inte att jag skulle flytta på mig efter sex. Men jag kan inte somna så.. utan då slutar det med att man blir sugen igen efter en stund :angel:
 
@TantAgda @athena_arabians @Lovisaleonora och alla andra som haft någon som somnat under en avsugning. Jag har somnat under sex (förvisso i en långvarig relation), partner var inte nöjd. Vi somnade även båda två mitt under sex någonting :D. Nykter alla gångerna.

En gång så började jag hångla med en snubbe på en fest, en i bekantskapskretsen jag känt mig attraherad av länge. Hela grejen var bisarr vi satt och pratade om hur mycket vi saknade våra ex, han var dessutom i ett nytt förhållande och hade precis blivit av med oskulden. I alla fall så var han inte någon fena på att kyssas utan lyckades på något sätt täcka in hela mitt ansikte med sin mun så jag blev helt blöt i hela fejset. Det gick i alla fall vidare och vi hamnade på något rum. Väl där insåg jag att njaej det här kommer inte bli något sex, jag är helt enkelt inte tillräckligt kåt, så jag avbröt och sa att det nog inte skulle bli något sex. Han svar var: "Då är det nog bäst vi slutar nu, jag vill inte råka våldta dig?"Vilket var en mycket märkligt grej att säga speciellt som han inte ens vågat ta mig på brösten utan jag själv fick liksom indikera att det var ok genom att ta av mig tröjan. Det blev mycket märklig stämning och tillslut gick jag ut till de andra, men då fanns det inga sovplatser kvar och någon fd klasskompis övertalade mig tillslut att gå tillbaka in på rummet med snubben och sova där. Väl där sov han(?) men när jag tog på täcket så var det helt kladdigt, då tänkte jag att han dreglat i sömnen, men så här i efterhand misstänker jag att det var annat kladd. :P
Det här med att ni pratade om era ex.

Kommer att tänka på han som totalt förstörde stämningen genom att säga Åh, du är så lik min fru! (Alltså inte ens ett ex)
 
Nu blir jag påmind.

Fick kommentaren mitt ex tyckte det här var skönt. Jag tyckte :confused:
En kille jag låg med hade väldigt... egen uppfattning om vad som var skönt för mig, (tänk någon som sett väldigt mycket porrfilm) när jag sa ifrån att jag inte gillade så sa han: "Fast ALLA andra tjejer jag har varit med har tyckt att det var skönt så...!"
Jag: "Okej men jag gör inte det."
Han: "Fast då känns det som att det är dig det är fel på inte mina moves!"
Jag: "Nu är det dags för dig att gå."
 
En kille jag låg med hade väldigt... egen uppfattning om vad som var skönt för mig, (tänk någon som sett väldigt mycket porrfilm) när jag sa ifrån att jag inte gillade så sa han: "Fast ALLA andra tjejer jag har varit med har tyckt att det var skönt så...!"
Jag: "Okej men jag gör inte det."
Han: "Fast då känns det som att det är dig det är fel på inte mina moves!"
Jag: "Nu är det dags för dig att gå."
Faints:banghead:
 
Fler minnen kommer tillbaks.

Är ganska van vid att behöva fixa mig själv så att säga. Män kan vara lite dåliga på att ta instruktioner kombinerat med att vissa är övertygade att dom vet vad dom håller på med.

Så bad en kille spanna mig lite lött. Senaste 2 jag varit med har antingen inte gjort något alls alternativt nåt fjantig dutt. Så höll på å bli ihjälskrämd när jag bad killen i fråga göra det å han både lysande, kunde och använde båda händerna. Behöver en varningsskylt förbövelen.
 
Fler minnen kommer tillbaks.

Är ganska van vid att behöva fixa mig själv så att säga. Män kan vara lite dåliga på att ta instruktioner kombinerat med att vissa är övertygade att dom vet vad dom håller på med.

Så bad en kille spanna mig lite lött. Senaste 2 jag varit med har antingen inte gjort något alls alternativt nåt fjantig dutt. Så höll på å bli ihjälskrämd när jag bad killen i fråga göra det å han både lysande, kunde och använde båda händerna. Behöver en varningsskylt förbövelen.
Vad är spanna?
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 022
Senast: jemeni
·
Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 616
Senast: Lipperta
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
7 564
Senast: As_Vegas
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 187
Senast: Karminnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp