Alla våra misslyckade ragg och ligg

Kom på en till...
Skulle träffa en karl för att ligga med (hittad på någon sex-dejtssida), det här var väl 3-4 år sedan. Jag plockar upp honom från tåget. Märker redan där att det är nått som inte riktigt stämmer. Luktar lite unken öl, verkar nervös och obekväm. Men jag tar ändå med honom hem. Väl där berättar han att han "stärkt sig" med ett par öl på tåget för att han var nervös. Jaja tänkte jag, kan ju inte vara lätt att vara "nyskild" och träffa en yngre tjej för att nuppa lite (han var kanske 10-15 år äldre än mig) så det kan väl vara så då. Sen ville han att vi skulle käka nått, för han inte ville hoppa i säng direkt för han just var så nervös... Så jag gjorde våfflor vill jag minnas, lite fundersam men men, visst jag kan väl ge honom en chans att prata lite innan och bli lite lugnare. Då plockar karln upp ännu en öl från väskan att ha till maten :eek: Jag blev väl rätt ställd och ifrågasatte lite om det verkligen var nödvändigt, det var ganska tidigt på dagen, och enligt mig dricker man inte alkohol på "dejten" om man inte bestämt att man ska ta ett glas vin eller gå ut och ta ett glas typ, hade aldrig fått för mig att själv göra så... Hur som, varför jag inte avslutade det hela då är en gåta, jag var helt klart obekväm. Och det är även oklart varför vi till slut hamnade i sängen för att börja hångla osv. Jag tyckte väl synd om honom eller nått :meh: Efter en massa svammel från honom om att det var så jobbigt, han hade ju inte haft sex med någon sen frun, och dom hade ju varit tillsammans i 15 år eller vad det nu va. Här någonstans fick jag nog, och sa att det här funkar inte för mig, det känns inte bra, jag är ledsen men det blir inget av det hela (vi hade inte kommit längre än att underkläderna fortfarande satt på) för jag känner mig inte bekväm. Karln blir så grinig så när vi fått på oss kläder och jag ska köra honom till tåget sätter han sig i baksätet :rofl: O_o och gnäller om att han sett fram emot det här, han som kommit hela vägen till mig (tror inte ens han hade en timme med tåget :meh: ) och så får han inte det han har blivit lovad :meh: :wtf: Jag är glad att jag stod på mig och sa att "tyvärr, jag har inte sex om jag inte tycker att det känns bra. Jag är ledsen att du känner dig sårad men tyvärr" :meh: I efterhand inser jag att det här kunde ha blivit värre än det var, det var rätt obehaglig stämning i bilen... Lätt att känna att man ska lita på sin magkänsla direkt, men jag är ändå glad att jag avbröt det hela och faktiskt inte gick med på något som inte kändes bra.
 
@monster1: Jag har varit väldigt trött och nära att somna några gånger under sex men aldrig gjort det tack och lov! Ett ex somnade faktiskt en gång men han var verkligen vansinnigt trött så jag tog inte illa upp :D
Alltså jag brukar vakna av att jag har sex. Mina partners skyller alltid på mig, att det är jag som börjar. Men jag brukar skylla på dem att det de som börjar. Jag har ingen aning, men det brukar vara sådana gånger när jag bara somnar fast jag hade velat haft sex om jag orkat :D
 
Alltså jag brukar vakna av att jag har sex. Mina partners skyller alltid på mig, att det är jag som börjar. Men jag brukar skylla på dem att det de som börjar. Jag har ingen aning, men det brukar vara sådana gånger när jag bara somnar fast jag hade velat haft sex om jag orkat :D

Jag har gjort en omfattande forskning på området och kan meddela det resultat jag kunnat verifiera:

- jag vaknar till, lägger handen på partnern
- hen vaknar till, blir sugen
- hen approachar mig och jag blir sugen

sedan är cirkusen ett faktum :D
 
(hugger tråden, läser ikapp sen)

I min ungdom var jag på kvarterspuben, riktig pub som ägdes av en engelsman som låg i Vasastan, en parallellgata till Vikingagatan där jag bodde under mina studier. Jag gick till baren för att hämta påfyllning. Där stod en man som såg intressant ut, han frågar om vi inte setts tidigare. Förmodligen såg jag ut som ett frågetecken o tänkte att det måste vara sämsta raggningsförsöket jag råkat ut för.
Visade sig att vi träffats året innan på Kåren där ett holländskt rockband spelade, Ekseption. Det blev en ons.
Han bodde då i Atlasområdet o när vi träffades igen bodde han på en tvärgata från min lägenhet. På den tiden fick man rivningskontrakt direkt av värden, utan besittningsrätt. Det blev knulla den natten också o vi blev snart sambos o han blev far till mitt enda barn, varade några år i.a.f.:)
 
Karln blir så grinig så när vi fått på oss kläder och jag ska köra honom till tåget sätter han sig i baksätet :rofl:O_o och gnäller om att han sett fram emot det här, han som kommit hela vägen till mig (tror inte ens han hade en timme med tåget :meh: ) och så får han inte det han har blivit lovad :meh::wtf:
Meh, om han sett framemot det så mkt... varför måste han hinka flera Öl innan då ? Doesnt make sence.... :confused:
Tråkig typ :grin:
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 022
Senast: jemeni
·
Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 620
Senast: Lipperta
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
7 565
Senast: As_Vegas
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 187
Senast: Karminnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp