Alla våra misslyckade ragg och ligg

På tal om kaninmannen - jag kom på en anekdot till.

Hade dragit hem en snubbe från nätet. Han ville prova bröstbondage och visst, jag kan väl testa tänker jag. Han binder mig på rygg och ska sen binda brösten. Awkward är väl det minsta man kan säga om situationen innan han ger upp.
Sen ska det tydligen knullas. Tog väl en 10 minuter att hitta in typ. Två juck senare drog han sig ur och runkade i ansiktet på mig. Väl färdig knöt han upp ena armen på mig och sa att jag fick knyta upp resten själv. Det stör mig än, ska man binda fast nån får man fan knyta upp efter sig också :p
Av någon jävla anledning pratade vi politik medan kläderna åkte på. Han var sverigedemokrat visade det sig. På ett vis känns det inte speciellt förvånande. Och nej, det blev inte fler träffar.

Var så jävla frustrerad av det hela så en snubbe jag pratat med ett tag fick komma över senare samma dag. Det var ingen hit det heller men mer än två juck fick han till i alla fall :angel: Sen var det ett jävla tjat om att ses igen tills han slutade skriva helt när jag tröttnat på tjatet och påpekat att jag anser tjatsex vara våldtäkt :up:
 
För att få tråden på rätt håll kan jag dela med mig av när ett hemsläp yttrade följande replik när han kom "Oj ser du vad han spottar och fräser". Jag = O_oO_oO_o. Nej det blev inte en repris...
... :rofl:

Påminner mig om en kompis som berättade om en engångsgrej med en snubbe som så fort han kommit, snabbt som fan drar sig ur, ställer sig bredbent på sängen och utbrister "FY FAN VAD JAG ÄR BRA!". Att döma av tonen när hon berättade om det så kanske hon inte nödvändigtvis delade hans uppfattning :p
 
Alltså fumliga och undermånliga ligg kunde jag väl kanske leva med i tonåren, övning ger ju som bekant färdighet. Men jag skulle få dåndimpen om jag nu skulle råka på kassa ligg.

Min puckotolerans har sänkts rejält.
Jag får ju liksom inte ut något av att ledas runt på ponnyridning nu, vilket hade gjort min vecka när jag var fem...
 
Under studentåren följde en kursare med hem. När vi nakna låg i sängen rusade han plötsligt upp och ställde sig och joggade på stället. Han vred sig så att jag såg hans kropp i profil och sa stolt:
-Va?! Vad säger du nu då?! VA, va??? Har du sett nåt liknande förut?! Så jävla stor och hård!

Vad är det med män och deras kukar? Tror de verkligen att de är så märkvärdiga?
 
Under studentåren följde en kursare med hem. När vi nakna låg i sängen rusade han plötsligt upp och ställde sig och joggade på stället. Han vred sig så att jag såg hans kropp i profil och sa stolt:
-Va?! Vad säger du nu då?! VA, va??? Har du sett nåt liknande förut?! Så jävla stor och hård!

Vad är det med män och deras kukar? Tror de verkligen att de är så märkvärdiga?

8708272B-C639-46F0-B8F4-4B48987DC078.jpeg
 
Bumpo är relativt nydumpad av sambon och ska ut på krogen med ett par kompisar. Vi bänkar oss på en pub och småpratar så där som kompisar gör. Jag går ut och röker, jag är ensam rökare så jag står i ett hörn med min cig och kollar runt. Får mer och mer tät ögonkontakt med en kille. Helt plötsligt hör jag honom säga till sin kompis att 'hon med den och den outfiten är så het'. På relativt grov norska. Jag log stort och sa tack. Han blir halvchockad över att jag både förstår och halvt om halvt kan prata norska. Det lönar sig att bo och jobba i Strömstad. ;) Vi fortsätter snacka och bestämmer att jag ska haka på till deras hotell. När vi kommer fram framkommer det att de har ETT hotellrum och inte varsitt. Jag känner mig lite wtf men okej kompisen säger att han är hungrig och ska komma tillbaks till rummet senare. Alkoholen hjälper till att inte göra det allt för konstigt och jag och ragget drar upp på rummet. Hångel i hissen och korridoren och avancerad petting sker innan vi fumligt får upp dörren och hamnar i säng. Sexet är väl inte det bästa och inte hjälper det att han vill att jag ska kalla honom Daddy 😵. Vi kommer iaf bägge två och ligger och halvsover när kompisen kommer upp. Jag ska alltså sova MELLAN dem. Någongång under natten vaknar jag av att bägge två smeker mig. En på armarna/ryggen och den andre på låren. Jag må göra mycket som emnån kanske inte borde göra men icke att jag ställer upp på en trekant med två killarnorrmän ja inte känner alls. Så jag fejksover och snurrar in mig i täcket för attatt komma undan. Kompisen ger upp och somnar om. Jag och ragget har snabbt sex med honom sovandes ca 15cm bort. Sen är klockan tillräckligt mycket för att jag skainte kunna dra på mig kläderna och göra min walk of shame. För den gången var detdet en walk of shame....
 
... :rofl:

Påminner mig om en kompis som berättade om en engångsgrej med en snubbe som så fort han kommit, snabbt som fan drar sig ur, ställer sig bredbent på sängen och utbrister "FY FAN VAD JAG ÄR BRA!". Att döma av tonen när hon berättade om det så kanske hon inte nödvändigtvis delade hans uppfattning :p
roflmao.png
roflmao.png
roflmao.png
roflmao.png
roflmao.png
roflmao.png
roflmao.png
roflmao.png
roflmao.png
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 886
Senast: jemeni
·
Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 596
Senast: Lipperta
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
7 518
Senast: As_Vegas
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 122
Senast: Karminnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Svensk politik nr 3
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp