Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh vad jag känner igen mig! Har en hel hög med såna kläder, jag vill ha dem men kan inte och vet egentligen inte om jag verkligen vill ha dem längre. De ligger i nedersta lådan och gottar till sig.

Det som stör mig mest är att jag köpte två par nya byxor i våras, de är nu för små. Så nu har jag två par nya byxor som inte passar och ett par gamla slitna lagade och lappade som passar. Har verkligen ingen lust att skaffa nya. Igen! Men vikten verkar ju vara som den är så jag kanske inte har nåt val.
Billigast och mest miljövänligt är ju att gå ner i vikt. Men fan vad svårt det är! Men nu har jag inga ursäkter kvar egentligen, så nu är det bara att ta tag i det.
 
Billigast och mest miljövänligt är ju att gå ner i vikt. Men fan vad svårt det är! Men nu har jag inga ursäkter kvar egentligen, så nu är det bara att ta tag i det.

Jag har kämpat i flera år men det händer ingenting med vikten.. Förutom upp, det verkar gå snabbt.
 
Tjoho! Fick massor för ett gammalt sega dreamcast som legat i förrådet sen tidernas begynnelse. Kändes bra det du. Trodde knappt det skulle gå att sälja, men det gjorde det. Nu ska vi slå in paket och skicka!
Får nog gå igenom förrådet igen, det känns så bra när det klirrar till i telefonen när man sålt nåt.
 
Såg att jag har ett dussin ärvda eleganta Irishcoffeglas från Arabia i förrådet som jag borde lägga ut till försäljning då de aldrig används.

Om de nu inte går att använda på någon fest pga Corona kanske köparen kan ge dem som julklapp till någon som får användning för dem senare.
 
Nä, jag är med dig. Spendera pengar och gå upp i vikt är de två enklaste grejerna i världen.
Dessutom går de lite hand i hand. Iallafall här. Hallonmousse och cheesecake är liksom dyrt och jag kan snart inte ha mina BHar längre för där sätter sig fettet först 😫
 
För övrigt står här väldigt still. Jag kämpar med att försöka sy bort så mycket som möjligt men orkar inte med några annonser just nu så det är bara till mina djur
 
Har köpare på glasen som säger att hon köper dem, jag ska "bara" få betalt och bli av med dem nu.....
Har fått betalt , och mer än vad jag begärde.
Inte ofta det händer. Jag blev lite förvånad.
Detta då jag skulle iväg ikväll till ett ställe och skulle passera i närheten av där köparen bor, så jag tog med glasen och hon mötte upp på vägen.
De uppskattades, så att hon swishade lite mer än begärt pris.
 
Har fått betalt , och mer än vad jag begärde.
Inte ofta det händer. Jag blev lite förvånad.
Detta då jag skulle iväg ikväll till ett ställe och skulle passera i närheten av där köparen bor, så jag tog med glasen och hon mötte upp på vägen.
De uppskattades, så att hon swishade lite mer än begärt pris.
Åh, önskar jag träffade på fler sådana köpare! sålde ett par skor som kostat 5000 nya för under hundringen och köparen hade mage att försöka pruta på frakten......
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 026
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 387
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
11 12 13
Svar
254
· Visningar
17 347
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 219
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp