Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 5

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 74 336

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Rensade just kvitto&manual-pärmen. Jag borde också sortera den i kategorier men vem orkar... Var dessvärre på jakt efter bruksanvisningen för min duschhylla för att se om jag förstört den helt eller om saken går att montera upp men fann inget:banghead:

En kan inte ha för många sadlar....
....så länge de får plats! :angel::laugh::up:

//Sadelnörden (som faktiskt bara har 6st för närvarande. Varav 4st är sådana som jag gjort - de borde egentligen inte räknas... :rofl: )
Åhå, en själsfrände! Självklart räknas inte sadlar man tillverkat själv.
Smart drag av dig att utbilda dig till sadelmakare 😄

Och när sadlarna inte får plats lämnas vissa iväg till försäljning så att det fås plats med fler.

Tro det eller ej, men jag håller på att rensa i stuv lådorna och klippa ut barnkläder/dockkläder inför kommande marknader 🤣
Hittills har det blivit 10 klänningar åt docka (mamma klippt ut från små stuvar) och jag har klippt ut 8 t-shirts, 1 shorts, 2 mössor, 5 Pannband från lite större stuvar 😅
Fortsättning imorgon...

IMG_20250408_221304.webp

Rensade just kvitto&manual-pärmen. Jag borde också sortera den i kategorier men vem orkar... Var dessvärre på jakt efter bruksanvisningen för min duschhylla för att se om jag förstört den helt eller om saken går att montera upp men fann inget:banghead:
Testat att söka på nätet? Kan ju finnas....

Rensat i mailar så nu står det "bara" 116 olästa på paddan. Får ta tag i resten en annan gång. Stod 2000 någonting förut.:angel: Gmail är bra på att gömma dem så det inte syns, men paddan hittar då allt på dem. :crazy:

Har även rensat ut massa fysiska recept höften som jag samlat på mig under årens lopp. Halv papppåse fylld än sålänge. Får fortsätta en annan dag med nästa hög i köket. Hade sitt syfte förr men nu är det ju så lätt att bara googla fram allt möjligt. 😅 Har förvisso tagit foton på endel för inspo.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka