Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pusslet sålt. Bara att packa o skicka på tisdag när jag är hemma igen.Trodde jag hade semesterläge på då jag varit/ är bortrest över en vecka, men visst inte. Hade fått ett erbjudande på ett pussel som jag nu accepterat. Får se om det blir sålt sen också. Är ju ingen garanti tyvärr.
Kolla om du behöver uppdatera appenPusslet sålt. Bara att packa o skicka på tisdag när jag är hemma igen.
Jag verkar inte få några notiser iaf inte på telefon.
Ser urklickat ur i Vinted appen. Men försöker jag aktivera där hamnar jag i telefonens inställningar där allt är aktiverat.
Kanske har med att jag inte varit så aktiv i appen pga jag trodde jag hade semesterläget på. Får helt enkelt se om det blir någon bättring. Ev slå på notiser på paddan som backup.
Jag har börjat gå igenom det som har legat på vinted i evigheter som har inga eller väldigt få favoritmarkeringar för att skicka vidare så jag får loss plats. Jag har även hittat ett katthem med loppis någorlunda i närheten så jag kommer att skänka många av djurgrejerna dit.Kan du komma förbi här o göra om det?Gjorde ett ryck i badrummet, kastade säkert 15 olika flaskor/tuber med diverse krämer/schampo osv.
Ett av mina drömjobb är att jobba med hoarders och hjälpa till att röjaKan du komma förbi här o göra om det?
Ps jag har 2 badrum![]()
Åh jag älskar att titta på såna program när de röjer.Ett av mina drömjobb är att jobba med hoarders och hjälpa till att röja
En gång la jag en hel arbetsdag hos min väninna att röja upp och vika om alla hennes tyger i hennes syrum
(obs, ingen tanke att du skulle vara hoarder, mest en reflektion över att jag gillar att röja hos andra)
Jag måste tyvärr erkänna att en horder hade hatat mig, allt går till tippenÅh jag älskar att titta på såna program när de röjer.
Sen är det förstås ofta sorgliga och traumatiska saker som ligger bakom så jag dömer de inte. Men själva röjandet tilltalar mig.
Som utbildad behandlingspedagog så är ju bristen av terapi i såna program något som jag skulle vilja "tillföra" också, jag vill gärna "röja" lite i orsakerna som lett till själva hoarding beteendet också.Åh jag älskar att titta på såna program när de röjer.
Sen är det förstås ofta sorgliga och traumatiska saker som ligger bakom så jag dömer de inte. Men själva röjandet tilltalar mig.
Ja precis. Ibland på de amerikanska programmen så kan jag tänka att det går så fort och ofta ser man ju att personen säger stopp för att de inte orkar. Så ska man göra det på ett bra sätt lär det ju vara en längre process där det ligger mer bakom och hoardandet är en konsekvens av det och en trygghet. Och då tar man bort tryggheten istället för att börja i andra änden.Som utbildad behandlingspedagog så är ju bristen av terapi i såna program något som jag skulle vilja "tillföra" också, jag vill gärna "röja" lite i orsakerna som lett till själva hoarding beteendet också.