Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.

Jag köpte en hel drös med pekböcker och liknande i julklapp till min brorsdotter så nog finns det användning! De bör vara i någorlunda gott skick dockFunderar över sonens grejer. Det ligger ju en hel del böcker och leksaker som han växt ur. Är det någon mening att sälja tex pekbok? Många bäckar små visserligen, men det känns som mycket jobb för 10 kr.. Eller ska man satsa på paket med flera böcker, kanske är bättre?
Och så var det det där med att spara minnessaker. Jag är extremt osentimental, min man raka motsatsen. Jag tänker spara typ snuttegosedjuret han sovit med sen bebis, resten kan vandra vidare. Men samtidigt har det varit kul att ta fram våra gamla leksaker nu när vi har eget barn. Kanske sonen kommer tycka det med? Om han ens får egna barn. Känns lite abstrakt att tänka sånt om en 1,5 åring![]()
Fasen kanske ska testa att sälja lite på Vinted..Fått mer hästgrejer sålt på Vinted. Har sålt för flera tusen de senaste veckorna. Har även kostat på att köpa barfotaboots så det är trevligt när det blir plus, minus, noll på både prylar och pengar. Iofs det är nog faktiskt minus på prylar för jag har sålt mer än köpt.
Men måste packa och skicka idag.
Inte alls lika kul![]()