Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gillar ditt "trots att dom var nytvättade"Jag la upp en kasse med nya och så gott som nya trosor i en facebookgrupp för sexiga underkläder. Mina var inte direkt supersexiga (blandning av vanliga trosor, string och spets), men jag fick ändå sålt dem på mindre än ett dygn trots att jag var noga med att påpeka att alla var nytvättade
Har för mig vi inte bor allt för långt ifrån varandra, även om det inte är nästgårds, så vill hon inte adoptera den så kan jag vara intresserad!Till det mer seriösa så har jag plockat ur ÄNNU en kallax, 1x4, och hoppas att syrran vill adoptera den.
Inget som du kan lämna på dagis? Tänker att det kanske kan vara bra med någon extra där när det är väder för detLagt ut förra årets vinterkläder på vinted. Hoppas någon annan vill ha dem, de är i extremt fint skick men ungen växer ju så han kan inte ha dem igen.
Svärmor har köpt ytterligare overaller till honom. Helt fel storlek men det kommer ju passa nästa år. Det är ju snällt av henne och så, men nu börjar jag tröttna. Han behöver inte fem jackor och tre overaller liksom.
Jo, men jag har redan en uppsättning dit. Jag visste ju inte att hon köpt en massa..Inget som du kan lämna på dagis? Tänker att det kanske kan vara bra med någon extra där när det är väder för det![]()
Äsch tråkigt! Svärmödrar kan ju vara en sak för sig, men går det att be henne kolla av innan hon handlar så ni inte redan köpt? Eller försöka få in det lite fint att det är jättegulligt av henne att tänka på barnbarnet, men att hon hellre kan sätta in en slant på ett sparkonto åt honom då och då istället för att köpa kläder för att ni "försöker tänka på miljön och inte överkonsumera" eller valfri annan anledningJo, men jag har redan en uppsättning dit. Jag visste ju inte att hon köpt en massa..
Bra jobbat!! Där jag bor nu är också Kallax Central, det står fan minst en kallax i varje rumTill det mer seriösa så har jag plockat ur ÄNNU en kallax, 1x4, och hoppas att syrran vill adoptera den.
Ja jag sa nåt liknande. Tack, tack, men nu har vi så vi klarar oss.Äsch tråkigt! Svärmödrar kan ju vara en sak för sig, men går det att be henne kolla av innan hon handlar så ni inte redan köpt? Eller försöka få in det lite fint att det är jättegulligt av henne att tänka på barnbarnet, men att hon hellre kan sätta in en slant på ett sparkonto åt honom då och då istället för att köpa kläder för att ni "försöker tänka på miljön och inte överkonsumera" eller valfri annan anledning![]()
Tråden är för alla som rensar oavsett på vilket sätt man rensarHar rensat ut lite udda strumpor! Känns lite som tråden mest är för er som säljer på Vinted och Tradera, men behöver mest bli av med sånt som inte kan säljas vidare![]()
Näeh, jag använder de rensningskanaler som är motiverande för stundenHar rensat ut lite udda strumpor! Känns lite som tråden mest är för er som säljer på Vinted och Tradera, men behöver mest bli av med sånt som inte kan säljas vidare![]()