Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såklart!Jag rensade ut det utrensade - alltså tog med påsarna till Återbruket - idag, räknas det?![]()
Jag har gett personen i kassan numret direkt från telefon. Det funkar det med, visste inte man skulle göra som ni skrevStämmer, man skriver Bring sant 8 siffror på paketet, så skriver de ut etikett på stället du lämnar in![]()
Det gör nog det om man lämnar hos ombud och får etikett, jag har lämnat i skåp två gånger nu och då bara fått koden som "adress"Jag har gett personen i kassan numret direkt från telefon. Det funkar det med, visste inte man skulle göra som ni skrev![]()
Ja det funkar säkert ocksåJag har gett personen i kassan numret direkt från telefon. Det funkar det med, visste inte man skulle göra som ni skrev![]()
Det är ju verkligen något de tydligt skulle kommunicerat ut, särskilt åt tidigare "kunder".Oh.. inser att hästloppisföretaget ändrat sin andel. Tidigare var det att säljaren fick 60% på det under 1000 kr, minus annonskostnad och ev tvätt.
Nu tar de 50%
Tror dessutom hela procent-stegen ändrats. Det blir ju en ganska stor skillnad i ersättning man får ut.
Eftersom jag inte hört eller sett något om ändringen så känner jag mig faktiskt lite lurad. Även om jag såklart borde ha klickat mig långt in på deras hemsida inför varje inskickning för att se om de ändrat något...
ja. Men så tänker jag att det kanske är jag själv som missat det, så snurrig som jag är.Det är ju verkligen något de tydligt skulle kommunicerat ut, särskilt åt tidigare "kunder".