Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 5

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 74 336

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hatthyllan... :arghh: ångrar nästan att jag började. En riktig samling av såå mycket skit!
Gamla nycklar, reflexer, skrafs och bra grejer. Tog en evighet att gå igenom eftersom det var så blandat.

Fick ändå ihop lite diverse att skänka till loppis, en hel del gammalt att slänga, och mer ordning och reda.

Jag har gett personen i kassan numret direkt från telefon. Det funkar det med, visste inte man skulle göra som ni skrev :bag:
Ja det funkar säkert också :) ett tag fick det att få en qr kod dom kunde scanna, men det verkar inte fungerat så bra för nu kommer det ingen sån utan bara instruktioner om att skriva koden 😂

Oh.. inser att hästloppisföretaget ändrat sin andel. Tidigare var det att säljaren fick 60% på det under 1000 kr, minus annonskostnad och ev tvätt.
Nu tar de 50%
Tror dessutom hela procent-stegen ändrats. Det blir ju en ganska stor skillnad i ersättning man får ut.

Eftersom jag inte hört eller sett något om ändringen så känner jag mig faktiskt lite lurad. Även om jag såklart borde ha klickat mig långt in på deras hemsida inför varje inskickning för att se om de ändrat något...

Oh.. inser att hästloppisföretaget ändrat sin andel. Tidigare var det att säljaren fick 60% på det under 1000 kr, minus annonskostnad och ev tvätt.
Nu tar de 50%
Tror dessutom hela procent-stegen ändrats. Det blir ju en ganska stor skillnad i ersättning man får ut.

Eftersom jag inte hört eller sett något om ändringen så känner jag mig faktiskt lite lurad. Även om jag såklart borde ha klickat mig långt in på deras hemsida inför varje inskickning för att se om de ändrat något...
Det är ju verkligen något de tydligt skulle kommunicerat ut, särskilt åt tidigare "kunder".

När jag öppnade dörren till kattvinden där vi förvarar julgrejer insåg jag att vi varken rensat, eller organiserat, julpyntet. Någonsin. Never ever...
ALLT är sparat.. :arghh:

Fy ##### vilken oordning. Och inte hinner jag varken rensa eller organisera innan julafton heller. Men har skrivit upp förvaringslådor på inköpslistan tills nästa gång vi är till Ikea!

Slängde iallafall några grejer i ren trots. Plockade sen ut det viktigaste pyntet och stängde igen dörren :cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka