allt är borta...

B

Beyliitah

nåt har hänt med min användare på datorn.. när jag loggar in på den är allt borta, allt jag har skrivit, mina bilder (är mest ledsen över fotona eftersom jag inte kommer att få se dom mer, bilder från nätet är bara att hitta och spara igen...) och alla låtar :'( vad kan ha hänt och vad ska jag göra?
 
Sv: allt är borta...

Har du prövat att söka?
Start -> Search/Sök. Eller windows-tangenten+F.
Du kan antingen söka efter ett specifikt filnamn, eller t.ex. alla mp3-filer och leta manuellt om du känner igen något bland sökresultaten. Se till att du söker igenom hela C: eller alla "lokala hårddiskar" =o)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
220
Senast: Enya
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 041
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
1 948
Hemmet Jag är på väg att köpa hus,imorgon kommer mäklaren hit och värderar min lägenhet och på fredag ska jag på förhandsvisning av en liten...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
5 045
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp