I
isan_love
Hej! Nu är det såhär att vår familj har bestämt oss för att ta valpar efter våran golden retriver. Jag ska ha det lite som sommarjobb att ta ansvar för det (kommer få hjälp från mina föräldrar med såklart) och jag har inga erfarenheter sen tidigare. Har läst lite på skk och golden retriever klubben på nätet om olika regler m.m. Men jag det känns som det finns hur mycket som helst som man behöver veta för att allt ska bli bra.
Vart hittar jag all information? Vill jättegärna få tips på olika böcker och hemsidor som ni tycker är bra. Egna erfarenheter och råd som är bra att ta till sig
Ska åka iväg med våran tik imorgon och försöka para henne så är det något jag behöver tänka på då? Några papper som ska fyllas i?
De som äger hanhunden är en seriös kennel så det blir nog inga problem men känns ändå bra att vara förberedd!
Vill att allt ska gå rätt till från början!
Alla tips är välkommna!!
Vart hittar jag all information? Vill jättegärna få tips på olika böcker och hemsidor som ni tycker är bra. Egna erfarenheter och råd som är bra att ta till sig
De som äger hanhunden är en seriös kennel så det blir nog inga problem men känns ändå bra att vara förberedd!
Alla tips är välkommna!!